Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 29. 9h:11' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.)
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 7 18 6 | t. energia kisütése: 7 18 6 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Van itt egy fényűző villa (602. épület.). Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 22, gyógyulás: 11, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 25, gyógyulás: 11, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 15, gyógyulás: 11, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 33, gyógyulás: 14, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 25, gyógyulás: 13, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 13, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
tps 10 | TVP spórolása: -1 pontért |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 261/188 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 671/7 | Pénz: | 3803 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 (+138%) | ökölvívás: | 8/84 | szúrófegyverek: | 23/65 (+1%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/66 (+2%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 | 2. nyomkövetés: | 41/97 (+16%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/73 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 12/60 (+63%) | 11. taumaturgia: | 36/90 (+7%) | 12. versengés: | 9/43 |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 10/22 (+30%) | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/86 | 18. úszás: | 8/76 (-54%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) |