Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. szept. 23. 10h:54' EZ A 425. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 426. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével végigvágod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku mellvért. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 2306 892 1894 | használod a 2306. tárgyat a 892. tárgyat az 1894. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kno 13 5 | képesség-növelés 13 |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
fog 103 274 | elfogod a 103. szörnyet a 274. tárggyal |
hu 197 231 17 | hulladék: 197 231 17 |
jlk 1611 | jelszó kimondása 1611 |
hh 313 1615 313 | használod a 313. tárgyat az 1615. tárgyat a 313. tárgyat |
at 4933 73 | TU-t adsz át a 4933. kalandozónak 73 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
124 | 125 | 126 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a Quirov nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 65 aranyat. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 2 db dözmöng szív 8 aranyért; 2 db ragasztó 2 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 197 5 | megveszed a 197. tárgyat 5 |
ve 231 8 | megveszed a 231. tárgyat 8 |
ve 383 3 | megveszed a 383. tárgyat 3 |
ve 104 4 | megveszed a 104. tárgyat 4 |
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [124,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+1% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,89] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. (ld. enc.) A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével súrolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 259 életpontot sebeztél. Nitmák pengével alaposan megvágod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a troll ritualista fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [124,87] Továbbra is alacsonyhegység.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer jobb első lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével végigvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bányarém bal lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bányarém jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a bányarém fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,86] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [124,84] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [125,83] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy templomot. Sheran hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
szk 361 765 369 | keresed a 361. szörnyet a 765. szörnyet a 369. szörnyet |
h 248 6 | használod a 248. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: ef 40 0 0 | energia fejlesztése 40 |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/150 év |
Egészség: | 28 (39) | Életpont: | 700/284 | Jellem: | jó (258) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 32 (62) | Varázspont: | 1045/335 | Pénz: | 152518 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 79/10 | Pszi pont: | 243/151 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22 | vágófegyverek: | 30 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (500%) << varkaudar che-kard (#1112) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
125,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 23 | 3. mászás: | 18 |
4. csapdakészítés: | 26 | 5. csapdaészlelés: | 16 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 9 | 9. szörnyidomítás: | 10 |
10. teológia: | 33 | 11. taumaturgia: | 61 (+1) | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 7 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 14 |
16. pszi: | 20 | 17. zárnyitás: | 14 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 16 | 20. testépítés: | 6 | 21. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | |
háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | |
háló (#186) | >> | orgoró (#170) | háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 25238 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 2306 892 1894, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
a mágia szeretete (393) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
302 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 6 | pszi kő (#248) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 14 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 5 | spiritusz (#170) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 4 | fémrúd (#104) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
3 | magszim bél (#103) | 3 | moa üveggömb (#383) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | vasérc (#152) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 60 | 21 | 133,116 | 2022.09.20 | 626 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 79 | 10 | 125,83 | 2022.09.23 | 18 | jó | Elenios | |
8. | 4933 | Gandar | 84 | 73 | 285,123 | 2022.09.22 | 271 | seml. | Fairlight | |
9. | 2347 | Yora Alustriel | 0 | 0 | 72,57 | 2022.08.20 | 0 | jó | Elenios | |
10. | 5951 | Hasdrubal | 0 | 0 | 77,51 | 2022.08.21 | 0 | seml. | Fairlight | |
11. | 2422 | Angun | 0 | 0 | 90,47 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
12. | 1684 | Death Wish | 0 | 0 | 101,70 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
13. | 2144 | Genios | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Tharr | |
14. | 4458 | Ilthilior | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
15. | 5462 | Moonblade | 0 | 0 | 77,51 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
16. | 2278 | Welt | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | jó | Raia | |
17. | 3226 | At'chak | 0 | 0 | 45,61 | 2022.08.30 | 0 | jó | Raia |
123 | 124 | 125 | 126 | |
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
86 | |
|
|
|
87 | |
|
|
|
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|