Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 25. 9h:21' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5378 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, quwarg felderítő lesz az. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. [quwarg felderítő:] 13 életpontot sebeztél. [quwarg harcos:] 33 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.)
Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. [quwarg harcos:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) [quwarg felderítő:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Úgy döntesz, quwarg harcos lesz a következő áldozatod.
Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.)
[quwarg harcos:] Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) [quwarg harcos:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. [quwarg felderítő:] 663 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [quwarg harcos:] 1157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak.
Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 35, gyógyulás: 3, összesen: -32 ÉP}
Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
[első quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad az első quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [első quwarg felderítő:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Következő áldozatnak második quwarg felderítőt választod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot.
Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 663 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 663 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad az első quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak második quwarg felderítőt választod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot.
Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Több marást ejt rajtad a második quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 663 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 663 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Celeborn mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Celeborn egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 40 életpontot sebzett.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Celeborn a tünde íjjal céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozza a quwarg királynő fejét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg királynő torát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pásztorbottal Celeborn megpöccinti a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Celeborn támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre lángcsóva varázslatot lő. 18 életpontot sebzett. Méregfoggal Celeborn meghorzsolja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 658 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Celeborn kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (4 ugh mérget). {Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP, összes sebzés: 204, összes sebződés: 17}
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [72,68] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal megcsapod az emberevő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [71,69] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 104.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal végigvágod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy kőszáli disznó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kőszáli disznó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
a 1539 5098 1 | átadod az 1539. tárgyat az 5098. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 7.]
im 0 3 | imádkozol |
kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
fog 146 274 | elfogod a 146. szörnyet a 274. tárggyal |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 709 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere változott az eddigiekhez képest. A versenyzők nyolc kategóriában indulnak, a hetedik kategória eddigi dobogósai nem kerülnek automatikusan a nyolcadik kategóriába, oda is a kategóriaőr legyőzésével juthatnak be. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (22) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 345/275 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 266/19 | Pénz: | 3164 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 152/101 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/83 (+16%) | szúrófegyverek: | 7/2 | vágófegyverek: | 22/29 (+3%) |
ütőfegyverek: | 7/14 | lőfegyverek: | 21/82 (+10%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/86 | 2. nyomkövetés: | 28/17 (+45%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/83 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 15/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/51 |
7. gyógyítás: | 4/97 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 4/93 |
10. szörnyidomítás: | 12/21 | 11. teológia: | 13/46 (+12%) | 12. taumaturgia: | 14/89 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/57 | 14. versengés: | 6/40 (+18%) | 15. harcművészetek: | 10/52 |
16. zene: | 10/62 (+6%) | 17. szörnyismeret: | 26/36 (+26%) | 18. pszi: | 21/56 (+11%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 8/45 | 21. bányászat: | 12/91 (+44%) |
22. főzés: | 6/24 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (987) | méregsemlegesítés (#14) | vadítás (#81) (987) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs II (#63) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gigaököl (#49) | >> | férfiak (#998) | gigaököl (#49) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Mallon (#960) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | udvari mágus (#142) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tükör (#43) | 7 | tüske (#22) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 3 | spiritusz (#170) |