Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 14. 12h:18' EZ A 416. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 417. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5117 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: vi 8 6 30 | viselkedésed: 8 6 30 |
hh 248 1133 305 | használod a 248. tárgyat az 1133. tárgyat a 305. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 1595 | elkészíted az 1595. tárgyat |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,76] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gonyolék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nyuhaj karbin került az utadba. {támadása: 12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
113 | 114 | 115 | 116 | |
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
[93,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
pki 1000 20 | kiveszel a bankból 1000 aranyat (20 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
ve 326 1 | megveszed a 326. tárgyat 1 |
ve 1170 5 | megveszed az 1170. tárgyat 5 |
ve 69 1 | megveszed a 69. tárgyat 1 |
be 1 | bemész az 1. titkos labirintusba |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
be 559 | bemész az 559. épületbe |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: gy 10 0 0 | gyógyítás 10 pontért |
* 4. BP: h 1576 10 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
Erő: | 30 (42) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 22 (48) | Támadás: | 54 (56) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 20 (35) | Védekezés: | 80 (84) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 25 (34) | Életpont: | 531/433 | Jellem: | jó (338) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (38) | Varázspont: | 783/540 | Pénz: | 19994 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 88/56 | Pszi pont: | 193/273 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/33 (+1%) | szúrófegyverek: | 6/46 | vágófegyverek: | 17/79 (+2%) |
ütőfegyverek: | 1/84 | lőfegyverek: | 3/18 | dobófegyverek: | 21/90 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
94,53 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 114,76 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 3, 7. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/6 | 2. nyomkövetés: | 19/0 (+9%) | 3. mászás: | 5/58 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 25/42 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/49 | 6. gyógyítás: | 5/7 (+15%) |
7. titkosírás: | 2/15 | 8. felderítés: | 5/50 | 9. szörnyidomítás: | 5/80 |
10. teológia: | 22/66 (+5%) | 11. taumaturgia: | 42/79 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 1/97 |
13. versengés: | 11/66 | 14. harcművészetek: | 14/36 | 15. zene: | 7/8 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 5/6 (+20%) | 17. pszi: | 24/88 (+18%) | 18. zárnyitás: | 3/78 |
19. vadászat: | 3/63 | 20. bányászat: | 13/48 (-1400%) | 21. testépítés: | 11/95 (+117%) |
22. úszás: | 1/0 | 23. főzés: | 6/16 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 6 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 25 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (933,16) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] (teljesítve) |
3.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 144. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 12, v 24, p 72, v 76. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
aranysárk. pikkely (153) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
famulus (185) |
legjobb védekezés (186) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
isteni kacaj (322) |
harci mágia (334) |
tűzrúna (343) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 17 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 100 | mákrózsa virág (#56) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | pular kristály (#239) | 2 | rézdarab (#70) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 4 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19994 | arany (#50) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|