Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 21. 9h:08' EZ A 701. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 702. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4673 |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 811 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
kf 1733 1734 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat az 1734. tárggyal |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
fkt 19 10 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
105 | 106 | 107 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[74,59] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. [+3% teo] Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. [+3% teo] A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [+2% teo] A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. [+3% teo] A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,99] Az erdőt síkság váltja fel. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+1% teo] A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. [+1% teo] Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy khór darázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 28 életpontot sebeztél. [+1% teo] Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a drakolich testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. [+1% teo] A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. [+1% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem jobb oldalát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. [+1% teo] A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [106,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 21 életpontot sebeztél. [+3% teo] Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy kisebb quwarg isten előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+4% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a vortexmágus testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,96] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 23 életpontot sebeztél. [+2% teo] A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a zombi mester testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. [+3% teo] A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a drakolich nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. [+3% teo] A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 21 életpontot sebeztél. [+2% teo] Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [106,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gonyolék egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy beomlott q. gödör van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar mágus került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 33 életpontot sebeztél. [+1% teo] A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt tigris testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. [+3% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. [+3% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [106,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Észreveszel egy beomlott q. gödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított borkonyó cserjét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy kisebb quwarg isten hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kérődző etra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. [+2% teo] Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. [+3% teo] A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. [+1% teo] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
in 3108 | leírod a 3108. kalandozónak |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
ef 7 503 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY) A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük. |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
Erő: | 30 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 51 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 51 (56) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/137 év |
Egészség: | 26 (35) | Életpont: | 477/308 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 1141/11 | Pénz: | 2765 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 66/58 | Pszi pont: | 138/163 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/58 (+30%) | vágófegyverek: | 29/86 (+20%) | ütőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 27/8 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
106,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 874 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/77 | 2. nyomkövetés: | 41/23 (+45%) | 3. mászás: | 3/54 |
4. csapdakészítés: | 25/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/86 | 6. gyógyítás: | 1/72 |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 7/84 | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 27/95 (+87%) | 11. taumaturgia: | 54/40 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 5/19 (+12%) |
13. versengés: | 18/80 (+36%) | 14. harcművészetek: | 1/62 | 15. zene: | 1/96 |
16. szörnyismeret: | 25/39 | 17. pszi: | 18/36 (+4%) | 18. zárnyitás: | 5/21 |
19. vadászat: | 4/43 | 20. vitalitás: | 4/65 (+18%) | 21. bányászat: | 20/66 |
22. testépítés: | 15/26 | 23. úszás: | 1/0 | 24. főzés: | 9/42 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | sorvasztás (#102) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázspáncél (#156) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
villámcsapás (#50) | >> | Dögvész (#7495) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Dögvész (#7495) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt tigris (#766) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! (teljesítve) |
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 693 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 4, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54902. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
az ősmágus botja (415) |
az ősmágus köpenye (416) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2197 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
56 | arany (#50) | 2 | amniosz (#203) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
45 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 19 | bomló esszencia (#2367) | 11 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | grifftojás (#179) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | királyi korona (#338) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 6 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
105 | 106 | 107 | 108 | |
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|