Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 21. 15h:31' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
t 3165 | támadod a 3165. kalandozót |
ftv 48 998 | felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot a férfiakat |
ftv 35 998 | felt. tám/véd. varázslat a 35. varázslatot a férfiakat |
v 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
fu 4515 | udvarolsz a 4515. kalandozónak |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nektoraf bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nektoraf testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 64 életpontot vesztettél. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 17, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [105,14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 11, összesen: -4 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [105,16] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
(Továbbmész...) [105,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [106,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 7, összesen: +1 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 6 3 | elmormolod a 6. varázslatot |
vik 8 | merészség kalandozókra: 8 |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,21] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr (ld. enc.). 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/8 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 22 (24) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 259/186 | Jellem: | gonosz (162) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 195/16 | Pénz: | 274 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | *20/100 | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 16/14 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); kerek kő (#19) (10 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/39 | 2. nyomkövetés: | 33/6 (+20%) | 3. lopás: | 23/26 |
4. csapdakészítés: | 10/1 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 14/20 | 6. gyógyítás: | 31/47 |
7. titkosírás: | 2/44 | 8. felderítés: | 2/66 | 9. szörnyidomítás: | 1/94 |
10. teológia: | 11/57 (+24%) | 11. taumaturgia: | 3/47 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/9 |
13. szörnyismeret: | 4/28 | 14. zárnyitás: | 5/45 | 15. vadászat: | 12/15 |
16. bányászat: | 1/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a 3808. karaktertől (3808) kaját (#2) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 44.59 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 3 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | magszim bél (#103) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | varányszem (#30) |