Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 27. 15h:03' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 51 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 18 7 | t. energia kisütése: 7 18 7 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 33, gyógyulás: 11, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 23, gyógyulás: 9, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa uszonyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 29, gyógyulás: 10, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 32, gyógyulás: 11, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 32, gyógyulás: 11, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 261/176 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 671/3 | Pénz: | 3908 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/62 (+137%) | ökölvívás: | 8/84 | szúrófegyverek: | 23/64 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/64 (+4%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 | 2. nyomkövetés: | 41/81 (+8%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/68 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 11/97 (+68%) | 11. taumaturgia: | 36/83 (+7%) | 12. versengés: | 9/43 (+8%) |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 9/92 (+18%) | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/86 | 18. úszás: | 9/30 (+42%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
140 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 6 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) |