Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 1. 9h:04' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 273 6 9 | t. energia kisütése: 273 6 9 |
fog 59 217 | elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. [+8% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a karmazsin huhogó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot sebeztél. [+8% tau] Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvágod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+8% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a fabontó szójer testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a fabontó szójer fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [71,57] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy grákó denevér. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. [+8% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,58] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Darlan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: pókvadász szagot érzel! Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Hopp, a hurok megfeszül, és már fel is rántja a pókvadász lábát! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. [+8% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Kvazár karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. [+8% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a khór darázs testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a khór darázs testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [70,60] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [69,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. [+8% tau] Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kilukasztod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [69,63] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [68,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns pók szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Felsültél, de nagyon! Vagy a mutáns pók sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 234/176 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (34) | Varázspont: | 202/116 | Pénz: | 1164 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 124/19 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | 20/63 (+7%) |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 17/34 (+9%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/51 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 15/74 (+28%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 7/74 | 5. csapdakészítés: | 12/3 (+29%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 23/6 (+11%) | 8. titkosírás: | 2/91 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/15 | 11. teológia: | 11/3 | 12. taumaturgia: | 19/50 (+85%) |
13. versengés: | 6/43 (+18%) | 14. szörnyismeret: | 15/28 (+20%) | 15. pszi: | 18/41 (+33%) |
16. zárnyitás: | 5/5 | 17. vadászat: | 5/47 (+11%) | 18. bányászat: | 8/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 11. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes |
pókvadász (#59) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 6 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | kaktusztüske (#114) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | szirén köpenye (#820) |