Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 27. 20h:10' EZ A 877. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 878. játékheted kezdete: ápr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
lm 10 14 18 | mozogsz 10 14 18 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
fas | felt. ásás |
fas 80 | felt. ásás 80 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Messze hajítod a vacak kis vérfürdető magszim trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku futárbérenc trófeát. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a brutális morf jobb vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a brutális morf többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst kulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a védelmező morf a bal válladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
kt 22 40 | elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot) |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a lomha morf ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A lomha morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Megnyirbálja a lomha morf ollója a bal karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kardszárnyú pocok trófeát, és kiszedsz egy lomha morf trófeát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A változatos morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 22 életpontot vesztettél. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [103,53] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A változatos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [102,52] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy északi aurach közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
m 4 6 3 | mozogsz délre, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,53] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mélységi grittang volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 3.]
m 6 5 2 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, keletre |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány. |
LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
VÁLTOZATOS MORF (7626. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A változatos morfok a Verem legmélyének őrei. Mindegy, milyen alakban találkozol velük, készülj fel rá, hogy NAGYON veszélyesek! |
ÁTLÁTSZÓ MORFPLAZMA (2451. TÁRGY) Teljesen átlátszó, színtelen, lüktető kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 259/61 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 300/94 | Pénz: | 1419 arany | Kép. pont: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 22 |
lőfegyverek: | 21 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 7 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. zene: | 6 |
13. szörnyismeret: | 9 | 14. vadászat: | 6 | 15. bányászat: | 16 (+1) |
16. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | méregfog (#1553) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 69 | * | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
7 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 3 | aranylánc (#191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
2 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | * | ezüst karkötő (#158) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
5 | aranygyűrű (#193) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 28] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 80 csepp spiritusz (#170), fér még: 40] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 82] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 5 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 90 | kaja (#2) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
6 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 40 | álompor (#396) | 7 | amniosz (#203) | |||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 24 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 4 | bordacsont (#16) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 4 | darázsszárny (#652) | 6 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 19 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
14 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | |||
3 | lajhár csont (#236) | 3 | lapkorong (#80) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 69 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa zafír (#381) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
39 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 17 | pirkit (#153) | |||
5 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | |||
15 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 38 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
63 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
6 | szulfagor agyar (#677) | 4 | téfea-agy (#172) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
12 | varányszem (#30) | 17 | varkaudar csont (#1113) | 30 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 163.17 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst kulcs (#184) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | kaja (#2) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
3 | óndarab (#85) | 5 | púderkő (#119) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | tinta (#101) | 33 | tüske (#22) | |||
3 | vasérc (#152) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|