Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 27. 10h:53' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
sze 89 | elengeded a 89. szörnyet |
id 111 40 | idomítod a 111. szörnyet 40 pontért |
id 111 40 | idomítod a 111. szörnyet 40 pontért |
id 111 10 | idomítod a 111. szörnyet 10 pontért |
im | imádkozol |
kno 9 1 | képesség-növelés 9 |
kf 3 243 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a 243. tárggyal |
kf 1228 3 | kézbeveszed/felveszed az 1228. tárgyat (őrzöd) |
kf 165 3 | kézbeveszed/felveszed a 165. tárgyat (őrzöd) |
kf 20 23 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás griff jobb szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az óriás griff jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,24] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
(Továbbmész...) [90,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 6 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a troll ritualista testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Raptor szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A troll ritualista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak nukleáris cickány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes troll ritualista trófeát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 119 2 | elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [86,27] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [83,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
ek 395 71 16 | t. energia kisütése: 395 71 16 |
[71,16] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 40.]
im | imádkozol |
h 119 | használod a 119. tárgyat |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
Erő: | 22 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 251/128 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 95/5 | Pénz: | 1597 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/6 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/47 (+12%) | vágófegyverek: | 17/73 (+4%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 20/54 (+12%) | dobófegyverek: | 4/40 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/21 | 2. nyomkövetés: | 21/30 (+12%) | 3. mászás: | 7/59 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 9/67 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/23 | 6. gyógyítás: | 32/90 |
7. titkosírás: | 2/90 | 8. felderítés: | 6/17 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 (+175%) |
10. teológia: | 5/75 (+33%) | 11. taumaturgia: | 1/40 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/31 |
13. versengés: | 3/79 | 14. harcművészetek: | 21/0 | 15. szörnyismeret: | 9/79 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/55 | 17. vadászat: | 15/20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 11 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | extra takarmány (#1360) | 1 | mérgezett tüske (#23) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
88 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
5 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) |