126. forduló, 128. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 30. 9h:31'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ALEX ZELPHER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vashegyű lándzsát (16 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 méregfog (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
Az 1. napon Daredevil megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre színe zöld. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot és egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nokhru a bikaszemű. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+129 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Langard Futu. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 185.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Felfedeztél egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [98,79] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (570. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[97,78] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az északi aurach nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [96,77] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,76] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült sóhajtó dorony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[97,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,75] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy autentikus vámpír volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 115.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk bal első lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal megdöföd a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Penelopé Morphilia vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 60.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 20.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak purifikátor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tüskés harci gromak trófeát. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját töm magába a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 278 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 20 Életpont: 287/184 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 193/2 Pénz: 1001 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 15/13 EFejl: 63
Eddig összesen 498 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3495 TP-t kaptál. Jelenleg 138368 TP-d van. A következő szinthez még 41632 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 120. fordulódban 718 arany került a bankszámládra. 739 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/22 (+15%) vágófegyverek: 1/14 ütőfegyverek: 21/86 (+8%)
lőfegyverek: 21/42 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/56 (+10%) 2. nyomkövetés: 22/94 (+24%) 3. mászás: 5/48 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/49 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 54/92 (+15%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/37 9. szörnyidomítás: 6/64 (+200%)
10. teológia: 4/90 (+4%) 11. taumaturgia: 17/77 (+56%) 12. szörnyismeret: 13/66 (+18%)
13. vadászat: 12/23 14. bányászat: 5/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.

Összsúly: 64.07 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 3 spiritusz (#170) 2 vashegyű nyíl (#176)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268) 9 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 sullár hólyag (#168) 6 szárnyas hernyó (#69)
4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), sullár (#101), tüskés harci gromak (#156)
(96,75) autentikus vámpír (#154), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, 28. jellempróba
(96,76) mély kút (#93), 34. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(96,77) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, erszényes elkarog (#354)
(97,75) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár
(97,78) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 26. jellempróba, vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(98,79) sötét kastplom (#570)
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Langard Futu (2042. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek