125. forduló, 127. forduló, Cinty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:23'
EZ A 142. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
143. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5787
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CINTY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 ezüsthegyű nyilat (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 aurach fog (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az elektromos angolna (ld. enc.) és az étkezési homár (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt (ld. enc.) és fekete csuhát (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku ostromteknős fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 5 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 216 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 244.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlallena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat egyszerű: egy kardfogú fülemüle legyőzése. {max. életpontja: 93-100.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy bundás csirmáz. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-36 életerő.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 209.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy arató csattanat életének! {támadása: 21.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamkultripbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy griffőniksz. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 7 varázskő. (ld. enc.) 2000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[117,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mély kutat. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [119,114] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kilukasztod az uzbány fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[120,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elpusztult 1 poszogó möszéd! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus. {max. életpontja: 153.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 33 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb vállát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 360 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [122,112] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 mozogsz keletre
[123,112] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2740 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 40 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 40 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 34.]

m 4 mozogsz délre
[123,113] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy phua-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

jlk 2612 jelszó kimondása 2612
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a massza farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 1116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak, egy bronzhegyű lándzsa, egy arany papi karkötő, 2 arany és egy bronzhegyű nyíl. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 9.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Kéz és fejsze nélkül
Vendégek érkeztek,
A házunkhoz mára mégis
Házat építettek.
[5 pontot használtál fel, van még 4.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 5033 349 815 leírod az 5033. kalandozónak a 349. szörnyet a 815. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 5033 776 1577 leírod az 5033. kalandozónak a 776. szörnyet az 1577. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 5976 974 659 leírod az 5976. kalandozónak a 974. szörnyet a 659. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Pszinapszis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Morgan kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 5976 975 664 leírod az 5976. kalandozónak a 975. szörnyet a 664. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quirov. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elf csontot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 12.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

FEKETE CSUHA (375. TÁRGY)
A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

KARAKTERLAP

Cinty, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 140. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 18 Merészség: 5/4 Magasság: 259 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 459 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 24 Menekülés: 20 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 354/165 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 228/39 Pénz: 430 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 54/0 EFejl: 7
Eddig összesen 760 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9737 TP-t kaptál. Jelenleg 317317 TP-d van. A következő szinthez még 22683 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, csontváz lord, áeratikus hasnyák. A 115. fordulódban 867 arany került a bankszámládra. 958 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/0 szúrófegyverek: 10/65 vágófegyverek: 16/92 (+6%)
ütőfegyverek: 22/34 (+13%) lőfegyverek: 17/68 (+6%) dobófegyverek: 12/39 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) << ryuku szablya (#695) (190%) << csontpálca (#329) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/65 2. nyomkövetés: 27/61 (+27%) 3. mászás: 10/32 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/44 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/10 (+9%) 6. gyógyítás: 16/89
7. titkosírás: 3/97 (+11%) 8. felderítés: 10/68 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/25
10. teológia: 18/21 (+28%) 11. taumaturgia: 14/47 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 5/18 (+27%) 14. harcművészetek: 5/0 15. zene: 6/89
16. szörnyismeret: 9/10 (+18%) 17. pszi: 9/9 (+13%) 18. vadászat: 4/25 (+11%)
19. bányászat: 8/8 20. főzés: 8/77 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 95 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 4 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fülemüle agyar (#267)
1 lapockacsont (#33) 1 nektoraf faggyú (#667) 3 ragasztó (#83)
1 uzbány csőr (#169) 7 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,114) kardfogú fülemüle (#146), arató csattanat (#144)
(117,115) epokitféreg (#147)
(119,114) uzbány (#102)
(120,113) pszi elementál (#221)
(121,112) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), vortexmágus (#418)
(122,112) nekrofun (#173), oltár, 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,112) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484)
(123,113) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek