Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 26. 2h:19' EZ A 858. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 859. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
flh 18 189 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 189. tárggyal |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ftv 41 974 | felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 974. szörnyet |
ee 225 329 137 | eladod a 225. tárgyat a 329. tárgyat a 137. tárgyat |
ee 108 343 166 | eladod a 108. tárgyat a 343. tárgyat a 166. tárgyat |
ee 169 199 304 | eladod a 169. tárgyat a 199. tárgyat a 304. tárgyat |
ee 331 85 281 | eladod a 331. tárgyat a 85. tárgyat a 281. tárgyat |
ee 269 328 1221 | eladod a 269. tárgyat a 328. tárgyat az 1221. tárgyat |
ve 105 1 | megveszed a 105. tárgyat 1 |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [97,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 59-64.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 91-100.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál jobb karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bazaltelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bazaltelementál bazalttestét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a bazaltelementál bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Tüzet köpsz. 47 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dehidrátor testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dehidrátor testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 120 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 434 | használod a 434. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,23] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet bal lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,24] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
m 5 6 8 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás griff farkát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Zuramagor ébenfekete testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Zuramagor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a Zuramagor csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zuramagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff bal szárnyát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a fekete griff jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Utad során felfedezel egy sziklafészket. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy fémbontó szójer volt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [91,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 22 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 33 (37) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 380/380 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (31) | Varázspont: | 376/189 | Pénz: | 596 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 102/62 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 21 |
lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 10 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 33 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. taumaturgia: | 17 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 13 (+1) |
13. pszi: | 9 | 14. vadászat: | 5 | 15. bányászat: | 14 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
jégcsóva (#41) | >> | Pszinapszis (#974) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 78. Szerzett pont: 9282. Beállított erő: 0 Összpont: 9282 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 2. |
Összsúly: 108.98 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | karbin plazma (#199) | 4 | kőszem (#304) | |||
8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | mutáns csont (#331) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | raptor karom (#281) | |||
4 | rézgolyó (#343) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 10 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 4 | szögletes kő (#17) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | 12 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|