Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 15h:05' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
tv | támadó/véd. varázslat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 | bemész a 709. épületbe |
be 709 127 220 | bemész a 709. épületbe |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 229 1659 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat az 1659. tárgyat |
kf 278 223 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat a 223. tárggyal |
ek 7 18 7 | t. energia kisütése: 7 18 7 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 27, gyógyulás: 9, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa uszonyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 19, gyógyulás: 7, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 28, gyógyulás: 8, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 31, gyógyulás: 9, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vércápa uszonyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 30, gyógyulás: 9, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vércápa uszonyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 27, gyógyulás: 9, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 41, gyógyulás: 11, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vércápa testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/98 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 260/258 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 671/2 | Pénz: | 1239 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 (+215%) | ökölvívás: | 8/84 | szúrófegyverek: | 23/61 (+1%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/60 (+2%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 | 2. nyomkövetés: | 41/73 (+4%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/63 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 11/29 (+61%) | 11. taumaturgia: | 36/76 (+7%) | 12. versengés: | 9/35 |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 9/74 | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/86 | 18. úszás: | 8/88 (+52%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
94 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | víz (#27) |