125. forduló, 127. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 24. 9h:12'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arany papi karkötőt (400 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szeksztáns (eladási ár: 180 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+72 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

t 58 támadod az 58. szörnyet
FT 58 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy rájanyék! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[94,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [93,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Felfedeztél egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 207.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[92,50] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Látsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [14 pontot használtál fel, van még 179.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a százfogú puha lebernyegét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[92,51] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol LostMinddal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol Gilgamessel. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 144.]

ve 210 12 megveszed a 210. tárgyat 12
Vásároltál 12 fűszertartót. 144 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[95,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Vemhes Guppi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 123.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 83.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1721 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Egy kaját habzsol be a sünmedve. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 267 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 126. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 262/121 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 92/19 Pénz: 624 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/0 EFejl: 14
Eddig összesen 562 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3151 TP-t kaptál. Jelenleg 148622 TP-d van. A következő szinthez még 31378 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, purifikátor. A 110. fordulódban 273 arany került a bankszámládra. 309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/18 (+10%) szúrófegyverek: 9/76 (+8%) vágófegyverek: 6/56 (+12%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 12/55 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/1 2. nyomkövetés: 19/33 (+32%) 3. mászás: 7/10 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/77 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 51/51 (+15%)
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/0 9. szörnyidomítás: 3/59
10. teológia: 5/15 (+10%) 11. taumaturgia: 3/0 (+20%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 2/70 14. szörnyismeret: 13/46 (+30%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 13/5 (+40%) 17. bányászat: 5/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 75.93 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
168 arany (#50) 3 bumeráng (#249) 3 spiritusz (#170)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 12 fűszertartó (#210) 12 kaja (#2)
2 kis bőrpajzs (#45) 4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,50) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, százfogú (#53)
(92,50) Fairlight oltár, 42. jellempróba
(92,51) proteinfecske (#139), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, LostMind (4379. kalandozó)
(93,50) mély kút (#93), Tharr oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115), topránypolip (#86)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(94,50) kardfogú fülemüle (#146)
(94,51) ryuku légiós (#361), rájanyékek (#58), manaelementál (#290), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Gilgames (1987. kalandozó)
(95,52) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(95,53) nukleáris cickány (#155), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek