124. forduló, 126. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. szept. 21. 9h:58'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GALIRA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,112] koordinátán.
- Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Vaskalap (1550) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 kristályfolyadékot. "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." Vaskalap
Táborozásod 1. napján whai Ling átadott neked 1 óriás kagylógyöngyöt.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight pásztora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy bronz morfmedált, egy ezüst éjmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Halatir kalapját, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kreiton fókuszt, egy mind. napkövét, egy nozar-thin medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. ölő éremet, egy q. pusztító medált, egy réz morférmet, egy réz végzetmedált, egy saválló fülbevalót, egy trix harci totemet, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zangrozi csizmát és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy élőholt teriád trófea, egy ködsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jockey Ewing. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon újból találkozol Jockey Ewinggal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból találkozol Jockey Ewinggal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon újból összefutsz Jockey Ewinggal. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon ismét összeakadsz Jockey Ewinggal. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon megintcsak találkozol Jockey Ewinggal. Érzékeled auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon megintcsak találkozol Jockey Ewinggal. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon megintcsak összeakadsz Jockey Ewinggal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon megintcsak összeakadsz Jockey Ewinggal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Whai Ling csomagja, a következőt találod benne: 1 féregnyerget.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Zaks Boelnir királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XL. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2022. szeptember 27., kedd 15 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.)
A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Az olimpiákon a vámpírvért (1614.) nem véd a vámpirizációtól.
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+170 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1511. hetének nyerőszámai: 11, 6, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Csillogó szemmel csókolod meg az üres rumosüveget, amit olyan kedvesen szorongattál álmodban. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1133 1894 1419 használod az 1133. tárgyat az 1894. tárgyat az 1419. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 254.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
Még csak szemezel az üvegben vigyorgó rummal, de az ízét máris a szádban érzed. Brrr. Csak ne volna olyan kiváló altató, ugyan bizony egy kortyot sem innál meg belőle! Mindegy. Lesz, ami lesz, felhajtod az egészet. Meginogsz. Hej, milyen szép a világ! [2 pontot használtál fel, van még 252.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [+1% teo] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 5 VP-t.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [+1% tau] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 232.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 4 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [+6% teo] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: h 1167 6 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Azonnal szerencsésebbnek érzed magad. 735 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 9 VP-t.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

mak 1 1 1 makró 1 1 1
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

hh 2306 892 1894 (makró mentése:) használod a 2306. tárgyat a 892. tárgyat az 1894. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 1 VP-t.]
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 230.]
[A parancs tárolásra került.]

tv 186 43 49 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 43. varázslatot a 49. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: háló. 43. varázslat listáról törölve. 49. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

fgy 40 10 1 felt. gyógyítás 40 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

hu 71 397 1536 hulladék: 71 397 1536
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

gyj 0 90 1 felt. gyűjtés 90 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 90% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

le 529 711 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 711. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 1532 1165 615 kézbeveszed/felveszed az 1532. tárgyat az 1165. tárggyal a 615. tárgyat
Nincs idomított hátasod, amire a nyerget ráteríthetnéd. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Az ujjadra húzod a kráken gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

amt 4933 11 MXTU-t adsz át a 4933. kalandozónak 11
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 11 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

hh 979 979 892 használod a 979. tárgyat a 979. tárgyat a 892. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 1 VP-t.]
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 1 VP-t.]
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 1 VP-t.]

id 903 216 idomítod a 903. szörnyet 216 pontért
Megkezdődik a szőrös azuka tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés, 4 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 487 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [206 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 41 VP-t.]

kf 1532 1165 615 kézbeveszed/felveszed az 1532. tárgyat az 1165. tárggyal a 615. tárgyat
Hátasodra teríted a féregnyerget. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[128,111] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,110] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 261 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [128,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 27 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[128,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [128,107] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,106] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy aranytű. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy drasmólyom!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy drasmólyom!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 mutáns csontot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [56 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 56 VP-t.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 3 igazgy. fülbevalót, 7 magszim belet, 2 aranyláncot, 2 aranygyűrűt, 2 ezüst nyakláncot, 2 gyógykenőcsöt. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[127,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,104] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 38 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[127,103] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [127,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Találsz egy tűzbokrot. Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [127,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardszárnyú pocok. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok farkát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manóodút. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr templomot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [43 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 43 VP-t.]

szk 369 765 361 keresed a 369. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: ek 215 20 0 t. energia kisütése: 215 20
132 varázspont felhasználásával előállítasz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 5. BP: ef 40 0 0 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 674 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 50 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 11, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY)
Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz.
[A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.]

ÓRIÁS KAGYLÓGYÖNGY (1616. TÁRGY)
Nem akarsz hinni a szemednek. Ekkora kagylógyöngy egyszerűen nem létezik! Nem létezhet! Hisz akkor az a kagyló, minek testében nevelkedett... Igen, jól gondolod. Az óriáskagyló gyakran akkorára nő, mint egy dézsa, néha még annál is nagyobbra, bár az igaz, hogy ilyen kolosszális méretűvé fejlődéséhez akár kétszáz, nyugalomban eltöltött év is szükséges lehet. A sellők kagylótelepeinek közepében pedig minden biztosított ehhez a háborítatlan nyugalomhoz. Ha akarod, el is adhatod, hiszen egy egész vagyont ér, de ha kicsit alaposabban megismerkedsz a kagylógyöngyből sugárzó csekély mágikus hatalommal, némi koncentráció árán varázslatos hatást gyakorolhat rád! [Míg nálad van, minden víz alatti harcban +4 védettséget kapsz, mintha csak téged is kemény kagylóhéj védene.]

PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (55) Támadás: 56 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 66 Menekülés: 30 % Életkor: 147/153 év
Egészség: 28 (39) Életpont: 700/665 Jellem: jó (249) Tul. pont: 27
Szerencse: 32 (62) Varázspont: 1033/723 Pénz: 151990 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 79/52 Pszi pont: 243/9 EFejl: 5
Eddig összesen 2313 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 463 TP-t kaptál. Jelenleg 2 351 961 TP-d van. A következő szinthez még 248 039 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 37290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 30 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (500%) << varkaudar che-kard (#1112) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
127,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 23 3. mászás: 18
4. csapdakészítés: 26 5. csapdaészlelés: 16 6. gyógyítás: 5
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 10 (+2)
10. teológia: 33 (+1) 11. taumaturgia: 59 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 6 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 14
16. pszi: 20 (+1) 17. zárnyitás: 14 18. vadászat: 4
19. bányászat: 15 20. testépítés: 6 21. főzés: 12

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 300 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
háló (#186) >> tűzfőnix (#215) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
háló (#186) >> kronokukac (#285) háló (#186) >> szutykos remák (#191)
háló (#186) >> autentikus vámpír (#154) háló (#186) >> nómenklatúra (#158)
háló (#186) >> purifikátor (#157) háló (#186) >> Zinthurg (#180)
háló (#186) >> orgoró (#170) háló (#186) >> szubreális vámpír (#223)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve)
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 25238

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 2306 892 1894, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
a mágia szeretete (393)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170)
2 kreiton esszencia (#892) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 quwarg tojás (#360) 10 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
1 rum (#1419) 2 sáfránykő (#979) 6 sáfránypor (#211)
11 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 2 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyógykenőcs (#313)
3 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2) 11 madártoll (#112)
8 magszim bél (#103) 1 mutáns csont (#331) 3 rézdarab (#70)
5 spiritusz (#170) 3 vasérc (#152) 11 víz (#27)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2022. szept. 21.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 674 TU szükséges.
Események 2022. szept. 11. óta:
szept.20. Whai Ling (#1152) áttranszformált Gandar (#4933) tudatába 22 MXTU-t.
szept.20. Whai Ling (#1152) áttranszformált Gandar (#4933) tudatába 29 TU-t.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2022/9/1 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 60 21 133,116 2022.09.20 626 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 0 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 79 52 127,101 2022.09.21 5 Elenios
8. 4933 Gandar 68 35 285,123 2022.09.18 61 seml. Fairlight
9. 2347 Yora Alustriel 0 0 72,57 2022.08.20 0 Elenios
10. 5951 Hasdrubal 0 0 77,51 2022.08.21 0 seml. Fairlight
11. 2422 Angun 0 0 90,47 2022.09.08 0 seml. Fairlight
12. 1684 Death Wish 0 0 101,70 2022.09.08 0 seml. Fairlight
13. 2144 Genios 0 0 72,57 2022.09.09 0 seml. Tharr
14. 4458 Ilthilior 0 0 72,57 2022.09.09 0 seml. Fairlight
15. 5462 Moonblade 0 0 77,51 2022.09.09 0 seml. Fairlight
16. 2278 Welt 0 0 72,57 2022.09.09 0 Raia
17. 3226 At'chak 0 0 45,61 2022.08.30 0 Raia

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(127,101) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), manóodú (#698), 42. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely
(127,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Tharr oltár
(127,104) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, érclelőhely
(127,105) 34. jellempróba
(128,106) ryuku futárbérenc (#765), grok-képződmény (#149), nekrofun (#173), malom (#1204), Dornodon oltár, 40. jellempróba, bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60)
(128,107) áeratikus hasnyák (#243), 25. jellempróba
(128,108) vérfürdető magszim (#148)
(128,109) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Dornodon oltár, arató csattanat (#144)
(128,110) Dornodon rúnaköve, patak, élőholt quwarg (#202)
(128,111) ryuku légiós (#361), tavacska, 43. jellempróba, Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek