Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:18' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
t 149 | támadod a 149. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös bozsó testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szőrös bozsó bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőrös bozsó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,113] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy móricserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
jlk 4226 | jelszó kimondása 4226 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza kockatestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a massza duzzadt orrát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 madártollat. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kék rothasztó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
ep 256 20 | építed a 256. tárgyat 20 pontért |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [121,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [120,113] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [118,112] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [117,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
in 5033 195 1577 | leírod az 5033. kalandozónak a 195. szörnyet az 1577. tárgyat |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
d 108 3 | eldobod a 108. tárgyat (3 darabot) |
ek 273 2 8 | t. energia kisütése: 273 2 8 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY) Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 353/218 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 228/12 | Pénz: | 485 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 47/7 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/0 | szúrófegyverek: | 10/65 | vágófegyverek: | 16/86 (+18%) |
ütőfegyverek: | 22/21 (+10%) | lőfegyverek: | 17/62 (+6%) | dobófegyverek: | 12/23 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) << ryuku szablya (#695) (190%) << csontpálca (#329) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/65 | 2. nyomkövetés: | 27/34 (+35%) | 3. mászás: | 10/26 |
4. csapdakészítés: | 10/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | 6. gyógyítás: | 16/89 |
7. titkosírás: | 3/86 (+11%) | 8. felderítés: | 10/62 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 4/25 |
10. teológia: | 17/93 (+22%) | 11. taumaturgia: | 14/37 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 4/91 (+27%) | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 6/89 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 8/92 (+18%) | 17. pszi: | 8/96 (+9%) | 18. vadászat: | 4/14 (+11%) |
19. bányászat: | 8/8 | 20. főzés: | 8/66 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | óndarab (#85) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |