Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 9. 12h:12' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
hu 194 | hulladék: 194 |
fkt 1167 1 | felt. készítesz az 1167. tárgyat (1 darabot) |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
fkt 434 1 | felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot) |
im | imádkozol |
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [71,68] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Utad során felfedezel egy törpe bányát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
fkt 1253 20 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (20 darabot) |
id 201 56 | idomítod a 201. szörnyet 56 pontért |
fku 5 | felt. kutatás 5 |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [69,67] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kőevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,68] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a garokk bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
fku 5 | felt. kutatás 5 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 228/146 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (21) | Varázspont: | 80/5 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 35/5 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/70 | szúrófegyverek: | 13/69 (+6%) | vágófegyverek: | 11/36 (+8%) |
ütőfegyverek: | 17/14 (+1%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 8/72 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 70 időszaki: 70 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/22 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 19/32 (+15%) | 3. mászás: | 7/16 |
4. csapdakészítés: | 8/26 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/99 | 6. gyógyítás: | 42/30 (+25%) |
7. titkosírás: | 4/73 | 8. felderítés: | 3/92 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/15 (+64%) |
10. teológia: | 8/93 (+12%) | 11. taumaturgia: | 3/26 (+3%) | 12. versengés: | 1/23 |
13. harcművészetek: | 1/57 | 14. zene: | 9/39 | 15. szörnyismeret: | 7/48 |
16. pszi: | 6/99 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 17/26 |
19. bányászat: | 14/70 (+28%) | 20. főzés: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 7 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 75.07 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | |||
2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vasérc (#152) |