Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 5. 9h:10' EZ A 330. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD 331. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
ft 154 | támadod a 154. szörnyet |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
ek 7 6 2 | t. energia kisütése: 7 6 2 |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [135,23] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy ongóliant ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 165 | használod a 165. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [137,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
sze 111 | elengeded a 111. szörnyet |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [138,25] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [137,27] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [137,28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
id 111 100 | idomítod a 111. szörnyet 100 pontért |
im | imádkozol |
e 40 | élelemszerzés 33 pontért |
e 40 | élelemszerzés |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 271/156 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 24 (30) | Varázspont: | 406/2 | Pénz: | 2203 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 14/10 | Pszi pont: | 157/145 | EFejl: | 33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 8/72 | vágófegyverek: | 21/95 (+6%) |
ütőfegyverek: | 8/1 (+3%) | lőfegyverek: | 17/37 (+9%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/17 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 36/48 (+4%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 6/23 | 5. csapdakészítés: | 13/27 (+32%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 (+200%) |
7. gyógyítás: | 15/52 | 8. titkosírás: | 3/85 | 9. felderítés: | 12/21 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 9/17 (+62%) | 11. teológia: | 16/67 (+14%) | 12. taumaturgia: | 17/82 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 4/92 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 9/82 | 17. szörnyismeret: | 13/71 | 18. pszi: | 21/12 (+5%) |
19. zárnyitás: | 3/16 | 20. vadászat: | 5/60 (+33%) | 21. bányászat: | 15/30 (+15%) |
22. főzés: | 3/2 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | kaktusztüske (#114) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | 2 | tüske (#22) |