123. forduló, 126. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 19. 12h:11'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,64] koordinátán.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kno 7 2 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

v 20 104 elmormolod a 20. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

ef 4 506 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 219.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza szóhártyáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel végigvagdosod a massza szóhártyáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza szóhártyáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl (ld. enc.) és egy ezüst karkötő. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [110 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[58,64] Továbbra is síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel megvagdalod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [57,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drónkeselyű. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a drónkeselyű tollas testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a drónkeselyű jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a drónkeselyű csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel néhányszor megcsapod a drónkeselyű bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a drónkeselyű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drónkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Aki készíti, nem használja
Aki megveszi, nincs rá szüksége
Aki használja, sosem látja.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Látsz egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [56,64] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sörényes ubuk van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. A háló a sörényes ubuk köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 50.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[55,64] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Elérted Maad nyugati határát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [53,64] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woor-antilop közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a woor-antilop testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a woor-antilop fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[52,64] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [51,64] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

e 30 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. 4 kaját fal föl a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY)
Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 254/224 Jellem: jó (243) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 168/1 Pénz: 341 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/4
Eddig összesen 719 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 158 TP-t kaptál. Jelenleg 201 227 TP-d van. A következő szinthez még 58 773 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, arató csattanat, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/76 (+2%) vágófegyverek: 13/66 (+18%) ütőfegyverek: 14/73
lőfegyverek: 17/4 (+4%) dobófegyverek: 4/98

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
51,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/22 2. nyomkövetés: 34/32 (+28%) 3. mászás: 10/11
4. csapdakészítés: 10/57 (+18%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42
7. titkosírás: 4/81 (+255%) 8. felderítés: 3/5 (+7%) 9. szörnyidomítás: 7/14
10. teológia: 5/93 (+15%) 11. taumaturgia: 12/87 (+6%) 12. versengés: 3/78
13. zene: 4/58 14. szörnyismeret: 18/15 (+20%) 15. zárnyitás: 6/33
16. vadászat: 17/17 17. bányászat: 20/44 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) bűvölés (#20) (104)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 21 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 195 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 51.54 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 7 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563) 1 hebrencs állkapocs (#130)
7 madártoll (#112) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 óndarab (#85)
5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
63
64
65
(51,64) Fairlight oltár, 40. jellempróba
(52,64) oltár
(53,64) Leah rúnaköve, gumifa (#38), woor-antilopok (#31)
(54,64) süvítő rája (#113)
(55,64) gyilkos sallank (#85), Leah oltár, 48. jellempróba
(56,64) Elenios oltár, sörényes ubukok (#89)
(57,64) drónkeselyűk (#208), vaskohó (#155), Raia oltár, phua-kúp (#372), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(58,64) 38. jellempróba, Raia oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(59,64) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek