TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. okt. 16. 9h:35'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX
|
XILANNE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Scott Jordo Lee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 berzerker tüske (eladási ár: 1499 arany, ebből a kezelési költség: 119 arany), 5 fűszerkeverék (eladási ár: 181 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany), 3 fűszerkeverék (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 3 fáklya (eladási ár: 151 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 265.]
* 1. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 265.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]
* 3. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]
p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]
hu 111 131 57 |
hulladék: 111 131 57 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
ftv 44 988 |
felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a gonosz jelleműeket |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. A mellúszást gyakorlod, már egész jól megy. Azért a fejedet egyelőre még nem dugod be a víz alá. [20 pontot használtál fel, van még 230.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. A mellúszást (fej víz alá dugása nélkül!) gyakorlod. Egyre nagyobb távot vagy már képes megtenni. [20 pontot használtál fel, van még 210.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. A mellúszást (fej víz alá dugása nélkül!) gyakorlod. Egyre nagyobb távot vagy már képes megtenni. [20 pontot használtál fel, van még 190.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. A mellúszást gyakorlod, már egész jól megy. Azért a fejedet egyelőre még nem dugod be a víz alá. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 170.]
h 1167 9 |
használod az 1167. tárgyat |
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 170.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Örömmel tapasztalod, hogy egész jók a tempóid. Most már egész sokáig tudsz úszni. Kiderül az is, hogy a hátúszás jóval könnyebben megy, mint hitted. [20 pontot használtál fel, van még 150.]
v 58 |
elmormolod az 58. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Beúszol mellel odáig, ahol még épphogy leér a lábad, majd kiúszol háton. Ezt ismételgeted, amíg ki nem fáradsz. [20 pontot használtál fel, van még 125.]
v 58 |
elmormolod az 58. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 120.]
m 4 4 6 |
mozogsz délre, délre, nyugatra |
[140,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a fekete gyöngy a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 4 tyrex csont, 4 téfea-agy, 7 gyöngymangó, 8 mákrózsa virág, 9 ovimon-bogyó.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Tisztítótűz, 2 Piromenyét, 1 Sötét halál. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Tisztítótűz, 2 Piromenyét, 1 Orzag bilincse. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Garokk, 2 A bajnok manifesztációja. Ez full! Vesztettél. 360 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 54 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [140,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [139,47] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Johnnyu Lee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 40.]
m 8 8 2 |
mozogsz északra, északra, keletre |
[139,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Egyszercsak megpillantod Morogva Chen táborát. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
(Továbbmész...) [139,45] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Xantorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [140,45] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy M.C. Silverhand orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Xlewerssel. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy pókkirálynő trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
Összefutsz Scott Jordo Lee-vel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[36 pontot használtál fel, van még 4.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
v 83 |
elmormolod a 83. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 1.]
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
h 1602 260 20 |
használod az 1602. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
kpb 1 |
kezd. parancs berakása: 1 |
p 112 |
használod a 112. pszi képességet |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 135 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 11, 24.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (45). Ez a 125. fordulód.
Erő: |
22 (26) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
10/1 |
Magasság: |
141 cm |
IQ: |
26 (28) |
Támadás: |
20 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
53 kg |
Ügyesség: |
19 (21) |
Védekezés: |
36 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
4/4 év |
Egészség: |
24 (26) |
Életpont: |
417/339 |
Jellem: |
jó (311) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
22 (31) |
Varázspont: |
563/240 |
Pénz: |
2660 arany |
Kép. pont: |
10 |
Tudatpont: |
14/1 |
Pszi pont: |
139/243 |
|
|
EFejl: |
40 |
Eddig összesen 580 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3783 TP-t kaptál. Jelenleg 263852 TP-d van. A következő szinthez még 76148 TP szükséges. Trófeáid:
bunthar,
ongóliant,
ekharion bébi. A 122. fordulódban 5044 arany került a bankszámládra. 5094 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
3 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
9 |
vágófegyverek: |
22 |
ütőfegyverek: |
6 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
22 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
31 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
12 |
6. csapdaészlelés: |
2 |
7. gyógyítás: |
14 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
14 |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
16 |
12. taumaturgia: |
26 (+1) |
13. szerencsejáték: |
1 |
14. versengés: |
6 (+1) |
15. harcművészetek: |
13 |
16. zene: |
6 |
17. szörnyismeret: |
17 |
18. pszi: |
* 20 |
19. zárnyitás: |
1 |
20. vadászat: |
5 |
21. vitalitás: |
1 |
22. bányászat: |
8 |
23. úszás: |
3 (+1) |
24. főzés: |
10 |
25. csapatmunka: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), Morogva Chen (4016. kalandozó)
(139,47) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, művészi porolit (#720), trappoló dinymákok (#118)
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, erszényes elkarog (#354), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, Xlewers (4052. kalandozó), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó)
(140,46) oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)
(140,47) oltár, Chara-din monolitja (#534), karmos tankányok (#137)