124. forduló, 126. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 18. 12h:01'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,69] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+164 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

bb 56 166 70 beraksz a bankba az 56. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 19 ugh mérget. Beraksz a bank széfjébe 4 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[131,68] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar bajnok.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 34, gyógyulás: 27, összesen: -7 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Találsz nála egy mágikus térképet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy templomot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 30, gyógyulás: 23, összesen: -7 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar íjász.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 75, gyógyulás: 34, összesen: -41 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 drótszőr. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Délre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar felderítő.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 14 életpontot sebződsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 82, gyógyulás: 41, összesen: -41 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar felderítő.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 68, gyógyulás: 36, összesen: -32 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 281.]

m 3 mozogsz délkeletre
[130,69] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2260 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 69, gyógyulás: 35, összesen: -34 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Nagylábú Tuonggal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy örök. csillagkövét, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy renegát törpe trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 273.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. Nem is hiszed el, hogy elkészültél: mind a tizenkét oszlop áll! Nekilátsz a külső falak felhúzásának. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 125 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 173.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 154.]

ef 7 504 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 105.]

szk 19 keresed a 19. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 97 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 77 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 5, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. 2 kaját fal föl a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (27) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 323/295 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 402/41 Pénz: 2349 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 160/1
Eddig összesen 725 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 743 TP-t kaptál. Jelenleg 655 597 TP-d van. A következő szinthez még 144 403 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 21081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 25/30 (+12%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 22/36 (+18%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,69 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/57 (+11%) 2. nyomkövetés: 10/40 (+17%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/65 5. csapdakészítés: 24/75 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/24
7. gyógyítás: 36/15 8. titkosírás: 1/44 9. felderítés: 4/6
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 18/23 (+28%) 12. taumaturgia: 13/48
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 8/68 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/33 17. szörnyismeret: 14/56 18. pszi: 20/45 (+23%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 18/61 (+22%) 21. bányászat: 16/25
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 405 (limit: 745), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 46 810.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 mákrózsa virág (#56) 4 rézdarab (#70) 32 tüske (#22)
18 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 1 gyöngysor (#192)
1 inváziós trófea (#2166) 2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 mágikus térkép (#2167) 1 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
67
68
69
70
(129,68) karmos tankányok (#137), szent liget (#439), Tharr oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(130,68) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba, Thargodan csontváz (#297), varkaudar íjász (#687)
(130,69) 38. jellempróba, oltár, varkaudar felderítő (#7133), Nagylábú Tuong (5208. kalandozó)
(131,68) oltár, varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)

Üzenet küldése a karakternek