TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 23. 10h:10'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
|
MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,13] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 grifftojást (139 arany).
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy óriás patkány nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 287.]
* 1. KP: |
energia fejlesztése 1 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2202 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 277.]
cir |
vándorcirkusz látogatása |
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
kno 14 2 |
képesség-növelés 14 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Gyilkos Döfés (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 277.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 247.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 217.]
h 27 |
használod a 27. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
m 7 5 5 |
mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[100,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ragyás burástya szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Teljes a siker - a ragyás burástya belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt.
(Továbbmész...) [99,13] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 madártollat. Miután lemásztál, továbbindulsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [76 pontot használtál fel, van még 141.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[98,15] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.
(Továbbmész...) [98,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [98,17] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Összefutsz Talpa az Utazóval. Tharr kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot és egy láncinget visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[28 pontot használtál fel, van még 113.]
[99,18] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 105.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 jegesmedve bunda. (ld. enc.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 102.]
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. varázspont.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 94.]
bb 325 410 308 |
beraksz a bankba a 325. tárgyat (410 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 ezüstkardot. Beraksz a bank széfjébe 1 kígyóbőr övet. Beraksz a bank széfjébe 1 ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 94.]
kb 74 245 1000 |
kiveszel a bankból a 74. tárgyat (245 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 2 csontkulcsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 márványkulcsot. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 94.]
[98,20] Még mindig a városban vagy.
Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 86.]
le 192 |
leveszed/lerakod a 192. tárgyat |
Leveszed a gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
ee 192 1533 |
eladod a 192. tárgyat az 1533. tárgyat |
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nodonrod kitűzőt. 90 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 86.]
kf 117 |
kézbeveszed/felveszed a 117. tárgyat |
A nyakadba akasztod az ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
[97,20] Folytatod sétádat a házak közt.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 78.]
fkt 114 10 1 |
felt. készítesz a 114. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
be 610 30 3 |
bemész a 610. épületbe |
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 14 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 73.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]
tf 3 3 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 14, 20.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni és dartozni. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi. |
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
KARAKTERLAP
Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.
Erő: |
22 (23) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
150 cm |
IQ: |
21 |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
55 kg |
Ügyesség: |
21 (22) |
Védekezés: |
34 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
32/32 év |
Egészség: |
16 (18) |
Életpont: |
248/135 |
Jellem: |
semleges (+4) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
17 (21) |
Varázspont: |
91/8 |
Pénz: |
1519 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
14/9 |
|
|
|
|
EFejl: |
32 |
Eddig összesen 692 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1824 TP-t kaptál. Jelenleg 113073 TP-d van. A következő szinthez még 6927 TP szükséges. Trófeáid:
ork bérgyilász,
erszényes elkarog,
nukleáris cickány. A 123. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
17/17 (+9%) |
vágófegyverek: |
17/69 (+1%) |
ütőfegyverek: |
2/72 |
lőfegyverek: |
20/33 (+9%) |
dobófegyverek: |
4/40 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4/21 |
2. nyomkövetés: |
20/90 (+12%) |
3. mászás: |
7/34 (+5%) |
4. csapdakészítés: |
9/53 (+28%) |
5. csapdaészlelés: |
6/23 |
6. gyógyítás: |
32/90 |
7. titkosírás: |
2/90 |
8. felderítés: |
6/17 |
9. szörnyidomítás: |
3/49 |
10. teológia: |
5/27 (+12%) |
11. taumaturgia: |
1/20 (+8%) |
12. szerencsejáték: |
1/26 |
13. versengés: |
3/79 |
14. harcművészetek: |
21/0 (+200%) |
15. szörnyismeret: |
9/61 (+18%) |
16. zárnyitás: |
1/55 |
17. vadászat: |
15/20 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 11 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), törpemammut (#115), szintszívó (#96), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), szárazság (#48) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(97,20) fogadó # (#610), oltár
(98,14) grok-képződmény (#149), 30. jellempróba, Fairlight oltár, drasmólyom (#60)
(98,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, 39. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(98,16) Fairlight oltár
(98,17) orgyilkos (#131), Talpa az Utazó (2159. kalandozó)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), szopógödör (#177), útonálló (#130)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(99,13) szürke rinocérosz (#346)
(99,18) csodák kútja (#1096)
(100,12) ragyás burástyák (#111)