Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 6. 12h:10' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
fkt 116 7 | felt. készítesz a 116. tárgyat (7 darabot) |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 9296 | jelszó kimondása 9296 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 6 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza egyik karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Marásokat ejt rajtad a massza. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Vashegyű lándzsával eltalálod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [73,70] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg szabotőr közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a griffőniksz fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a griffőniksz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vashegyű lándzsával megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 534 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzas Ámlin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet.
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 0.]
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
fkt 1253 20 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (20 darabot) |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
fkt 434 1 | felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot) |
id 201 56 | idomítod a 201. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 10. szörnyet |
EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY) Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 227/147 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 80/2 | Pénz: | 147 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 35/11 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/70 | szúrófegyverek: | 13/63 (+24%) | vágófegyverek: | 11/28 (+12%) |
ütőfegyverek: | 17/13 (+1%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 8/54 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 69 időszaki: 69 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/11 | 2. nyomkövetés: | 19/17 (+20%) | 3. mászás: | 7/16 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 8/20 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/99 | 6. gyógyítás: | 42/5 (+66%) |
7. titkosírás: | 4/73 (+10%) | 8. felderítés: | 3/85 | 9. szörnyidomítás: | 4/51 |
10. teológia: | 8/81 (+19%) | 11. taumaturgia: | 3/23 (+2%) | 12. versengés: | 1/23 |
13. harcművészetek: | 1/57 | 14. zene: | 9/39 | 15. szörnyismeret: | 7/48 |
16. pszi: | 6/90 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 17/26 |
19. bányászat: | 14/42 (+30%) | 20. főzés: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 7 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 73.35 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pirkit (#153) | 6 | spiritusz (#170) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | vasérc (#152) |