123. forduló, 125. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 28. 9h:09'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy élőholt sullár nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 269.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 40 255 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 40 6 t. energia kisütése: 40 6
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 30 TVP-t. [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 284.]

fu 2 udvarolsz a 2. fajúaknak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 291 815 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 815. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
60
61
62

[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sebesült woorgard. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[187,31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög FéNYeS NaP előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [186,31] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +140 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 157-166.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, 3 arany és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 223.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 188.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 125 158 196 hulladék: 125 158 196
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. Hulladékgyűjtés törölve: trófea nyaklánc. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 509 111 137 hulladék: 509 111 137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bűvös lantot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 188 190 157 hulladék: 188 190 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 117 141 1643 hulladék: 117 141 1643
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nap szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kentaurusz kürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

hu 265 106 669 hulladék: 265 106 669
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rakolits port. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 21 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy manifeszt.nyúlvány. 2 481 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 3 bűvös lantot 210 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 1 hosszú íjat 20 aranyért, 1 kentaurusz kürtöt 300 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 mandibulapengét 9 aranyért, 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
[24 pontot használtál fel, van még 164.]

ea 1560 2 eladod az 1560. tárgyat 2
Eladtál 2 légiós hátizsákot. 600 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 616 1 megveszed a 616. tárgyat 1
Vásároltál 1 rémplazmát. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 619 2 megveszed a 619. tárgyat 2
Vásároltál 2 lélekesszenciát. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

ve 215 1 megveszed a 215. tárgyat 1
Vásároltál 1 praglonc hártyát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 634 1 elkészíted a 634. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

le 2438 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

h 634 használod a 634. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 2438 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 4 mozogsz délre
[183,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 4 pirkit. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Találkozol Rilly Zunnával. Fairlight áldozópapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. {legmagasabb fegyver szakértelme: 55.} Érzékeled auráját: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 univerzum nektárját. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 7175 100 leírod a 6105. kalandozónak a 7175. szörnyet a 100. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gron klántag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aranyló ugarhéjat.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) agori szegecscsizmát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 7225 101 leírod a 6105. kalandozónak a 7225. szörnyet a 101. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Bölcs Fagyor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tintát.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) császári kolostort (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 7228 102 leírod a 6105. kalandozónak a 7228. szörnyet a 102. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ö. draklen családfő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vízionár szemet.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) quwarg kitindarabot (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1275 103 leírod a 6105. kalandozónak az 1275. kalandozót a 103. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Callystus Ornatus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) magszim belet.
- Érdekes, érdekes, de sajnos semmi újat nem mondtál - válaszolja. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1277 104 leírod a 6105. kalandozónak az 1277. kalandozót a 104. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Boro'cha. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fémrudat.
- Ah, ez érdekes! - kiált fel. - Fogadd el ezt hálám jeléül! - nyújt át egy Ma'yia furulyáját. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1291 105 leírod a 6105. kalandozónak az 1291. kalandozót a 105. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Ralan Bek. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) evaporőr hájat.
- Érdekes, érdekes, de sajnos semmi újat nem mondtál - válaszolja. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1247 106 leírod a 6105. kalandozónak az 1247. kalandozót a 106. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Qpica. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fabontót.
- Érdekes, érdekes, de sajnos semmi újat nem mondtál - válaszolja. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1261 107 leírod a 6105. kalandozónak az 1261. kalandozót a 107. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Bélabá'. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rövid íjat.
- Érdekes, érdekes, de sajnos semmi újat nem mondtál - válaszolja. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1343 108 leírod a 6105. kalandozónak az 1343. kalandozót a 108. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Thord a Pusztító. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyílvesszőt.
- Érdekes, érdekes, de sajnos semmi újat nem mondtál - válaszolja. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

in 6105 1547 110 leírod a 6105. kalandozónak az 1547. kalandozót a 110. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Mahmud Kalib. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vapár ágat.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a méregkeverőt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
[183,33] Folytatod sétádat a házak közt.

A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (762. épület.)
Összeakadsz Sorosellel. Fairlight sekrestyése. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy Natharion karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar vajákos trófea díszíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 42.} Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból! [Ez az akció 5 TVP-be került.]
Összeakadsz Esmenával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod fétisét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hósárkány trófea, egy smaragd sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (382).} Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Lefejellel. Tharr prófétája. Egy agori szegecscsizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy kreiton jótündér trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {támadása: 121.} Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [182,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Észreveszel egy templomot. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.). [25 pontot használtál fel, van még 119.]

kt 259 6 elkészíted a 259. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 szopókövet. IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 101.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 71.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 6 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében! [30 pontot használtál fel, van még 41.]

id 240 200 idomítod a 240. szörnyet 41 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 139 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [41 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: ef 30 504 0 energia fejlesztése 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

AGORI SZEGECSCSIZMA (1676. TÁRGY)
Az agori szegecscsizma a genrath vérmedve vadászat második helyezettjének jutalma. A szépen kikészített lábbelit tipikusan kalandozólábra készítették, hiszen jó szolgálatot tesz harcban, vándorlásban, lovaglásban, és minden olyan tevékenységben, amit a Túlélők Földje kalandorai folytatnak. Ha vagy már legalább 29. szintű, a lábadra húzhatod, és ilyenkor +4 védettséget, +2 ügyességet és +30 max. ÉP-t kapsz. Ha a csizmára ezután értépő sarkantyút csatolsz, az +1 közelharc sebzés helyett +3-at fog adni.

CSÁSZÁRI KOLOSTOR (1859. ÉPÍTMÉNY)
Érdekes házra bukkansz a hatalmas Császárváros egyik csendes zugában. Ha jól betűzöd ki a kacifántos ryuku írást, akkor ez egy olyan, a harcművészetekkel foglalkozó iskola, melyet maga a császár támogat. Erősen kételkedsz abban, hogy bármi újat is tudnak mutatni annak, aki a Sötét Föld rejtett kolostoraiban már kitanulta a harcművészetek minden mesterfogását, de azért benézel, mivel kíváncsi vagy rá, hogyan is zajlik az ifjak oktatása errefelé. Hamarosan azon kapod magad, hogy már az egyik mesterrel beszélgetsz, és kiderül, nem csak ifjakat oktatnak itt, hanem komoly tudású harcművészek is vesznek néha leckéket az iskola legnagyobb tudású mesterétől. Talán te is tanulhatsz valamit. Kérésedre az egyik küzdő terembe vezetnek, ahol beszélgetőpartnered egy pár perces edzéssel felméri tudásodat. - Felkészültséged bámulatos - közli a mester. - Azonban biztos vagyok benne, hogy tudunk neked újat tanítani. Természetesen a tanulás nem ingyenes, sajnos a császári támogatás néha akadozik, így kénytelenek vagyunk pénzt kérni a szolgálatunkért, hogy tudjuk fedezni a gyerekek tanítását és ellátását. Várunk bármikor, amikor csak tanulni szeretnél. [A tanuláshoz a BE 1859 parancsot kell kiadnod, 50 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 50-es. Ekkor elsajátíthatod a Kígyó, a Rozsomák és a Draklen technikáját, melyek segítenek a pusztakezes, ököllel vívott harcaidban. Az oktatás jellemtől független.]

QUWARG KITINDARAB (1959. TÁRGY)
Megfigyelted, hogy az átlagosnál nagyobb testméretű quwargok erős kitinpáncélja igen jó alapanyag lehetne valamilyen védőfelszereléshez. Mi sem természetesebb, mint hogy el kezded gyűjteni a alkalmasnak látszó kitinszelvényeket. Ha elegendőt összegyűjtesz belőlük, biztosan össze tudsz majd állítani egy épkézláb páncélt belőlük, amitől persze eléggé quwargszerű leszel majd te magad is, de ez zavarjon, szerintem, a legkevésbé. Persze nem akarod más számára gyűjtögetni őket, így nem adod át senkinek, amit eddig összeszedtél.

MÉREGKEVERŐ (7116. ELLENFÉL)
A sötét kamrában, zavaros folyadékok és bűzös kemikáliák között matató árnymanó az orgyilkosságokhoz használt mérgeket kogyvasztja ideje nagy részében. Ezért nem a legjobb fegyverforgató, de attól még okozhat problémákat egy magadfajta betolakodónak.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 Életpont: 401/316 Jellem: jó (134) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 329/92 Pénz: 1461 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 38/1 Pszi pont: 73/39 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1773 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 058 TP-t kaptál. Jelenleg 1 080 721 TP-d van. A következő szinthez még 119 279 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, ongóliant, ősdentor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 29/35 (+8%)
lőfegyverek: *27/100 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59, 92, 86, 89, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/16 (+12%) 2. nyomkövetés: 36/59 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 10/81 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/20
7. titkosírás: 2/79 8. felderítés: 5/23 9. szörnyidomítás: 4/86 (+51%)
10. teológia: 25/59 (+18%) 11. taumaturgia: 20/10 (+25%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/98 14. zene: 3/25 15. szörnyismeret: 18/60 (+22%)
16. pszi: 13/81 (+7%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 8/76
19. bányászat: 21/58 (+24%) 20. testépítés: 12/61 21. úszás: 3/53
22. főzés: 8/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), ezoterikus mardel (#184), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 82, 86, 89, 92, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 7, 20, 42, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59385.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 854 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 2 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 7 kerek kő (#19) 50 tünde nyíl (#554)
11 * tüske (#22) 62 ubuk tüske (#131) 10 vortexvessző (#2331)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291) 1 ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 obszidián függő ($195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) $2 ezüst nyaklánc ($117) 1 gólem talizmán (#811)
$1 nap szimbólum ($141) 3 nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) $2 ezüst karkötő ($158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 obszidián karkötő (#229) 1 * ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 ezüst gyűrű ($180) 4 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
14 fűszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 66]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
10 sólyomcsőr (#1223) [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 115]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 209]
12 vizestömlő (#3) [bennük 102 korty víz (#27), fér még: 138]
7 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 126]
Eszközök, használati tárgyak
6 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 14 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
1 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576)
1 gernim balzsam (#1894) 24 gyógykenőcs (#313) 10 halálkristály (#2372)
2 kaleidoszkóp (#1269) 4 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 Ma'yia furulyája (#949) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
4 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 20 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818) 5 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 1 univerzum nektárja (#634) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 5 borkonyó bibe (#312)
10 csuklyavirág (#133) 6 dözmöng szív (#122) 6 ezüstdarab (#326)
9 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
6 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 31 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 1 halcsont (#390) 14 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 2 királygyík bőr (#44)
16 kőszem (#304) 32 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148)
1 ormánygőte csont (#21) 43 pirkit (#153) 8 polip szívóka (#391)
3 púderkő (#119) 5 quwarg tojás (#360) 4 remák szív (#264)
5 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
39 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 Tiume batyuja (#660)
3 tükör (#43) 11 varányszem (#30) 5 vasérc (#152)
11 xirnox szív (#213)

Összsúly: 106.58 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bűvös lant (#509) 1 fabontó (#106) 1 gyógykenőcs (#313)
1 hosszú íj (#111) 1 kentaurusz kürt (#1643) 6 kerek kő (#19)
1 kristálygömb (#265) 2 légiós hátizsák (#1560) 2 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157) 1 pondróvér (#1232)
6 ragasztó (#83) 1 rakolits por (#669) 3 szögletes kő (#17)
1 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 9 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
439 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 fokhagyma (#403)
1 kék orchidea (#68) 1 Ma'yia furulyája (#949) 2 mocsári penke (#148)
4 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128) 1 szent jogar (#150)
1 univerzum nektárja (#634)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

181 182 183 184 185 186 187 188 189
29
30
31
32
33
34
(182,32) piroslámpás ház (#636), Elenios oltár
(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,32) fogadó # (#621), szopógödör (#177), őrült varázsló (#255), Rilly Zunna (6105. kalandozó)
(183,33) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), Sorosel (6135. kalandozó), Esmena (6138. kalandozó), Lefejel (6141. kalandozó)
(184,30) olimpiai aréna (#633), őrjáratozó katona (#274)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, részeg kalandozó (#187)
(186,31) őrült varázsló (#255)
(187,31) Elenios rúnaköve, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231)
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 255. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 45. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek