123. forduló, 125. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 13h:07'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,16] koordinátán.
A táborozás 9. napján összeakadsz Aynas E'oddal. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a pszi elementál lord (ld. enc.) és az áldott okerón (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) moa zafírt (ld. enc.), quwarg tojást (ld. enc.), regeneráló gyűrűt (ld. enc.) és Luthius karkötőjét (ld. enc.).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+89 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 85 elmormolod a 85. varázslatot
37 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 240.]
[A parancs tárolásra került.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
37 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ve 51 megveszed az 51. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ve 45 megveszed a 45. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ve 57 megveszed az 57. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ee 103 268 41 eladod a 103. tárgyat a 268. tárgyat a 41. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ee 249 188 190 eladod a 249. tárgyat a 188. tárgyat a 190. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ee 225 eladod a 225. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 6 mozogsz nyugatra
[130,16] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Akhilleusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Aynas E'oddal. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 230.]

pbe 1500 beraksz a bankba 1500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[131,16] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[133,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [134,18] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát.
Összefutsz egy kontyos ezüsthajú, izzóan vörös szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight bíborosa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kronokukac trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy lábascet trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Corwex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [135,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[136,20] Még mindig bozótos. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy bávatag golombár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [136,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. [20 pontot használtál fel, van még 151.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+6 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 111.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).

[40 pontot használtál fel, van még 71.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 20, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 271/151 Jellem: semleges Tul. pont: -2
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 406/4 Pénz: 2203 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 157/89 EFejl: 33
Eddig összesen 488 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1821 TP-t kaptál. Jelenleg 124269 TP-d van. A következő szinthez még 55731 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 111. fordulódban 948 arany került a bankszámládra. 1132 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/72 vágófegyverek: 21/89 (+8%)
ütőfegyverek: 7/98 (+3%) lőfegyverek: 17/28 (+9%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/77 (+10%) 2. nyomkövetés: 36/44 (+16%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/23 5. csapdakészítés: 12/95 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/88 (-500%)
7. gyógyítás: 15/52 8. titkosírás: 3/85 9. felderítés: 12/1
10. szörnyidomítás: 8/55 11. teológia: 16/53 (+10%) 12. taumaturgia: 17/73 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/92 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/82 17. szörnyismeret: 13/71 (+23%) 18. pszi: 21/7 (+5%)
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 5/27 (+80%) 21. bányászat: 15/15
22. főzés: 2/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen É paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaktusztüske (#114) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 álompor (#396) 11 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,16) ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), sóhajtó dornyok (#112), quwarg harcos (#201), Aynas E'od (5155. kalandozó)
(131,16) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), oltár
(132,16) patak, 21. jellempróba
(133,17) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(134,18) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Corwex (3580. kalandozó)
(136,20) bávatag golombár (#165), oltár
(136,21) bibircsók-óriás (#120), oltár

Üzenet küldése a karakternek