TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. szept. 19. 9h:18'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX
|
XLEWERS KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vaskulcsot (40 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 sallank karmot (99 arany).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 677. hetének nyerőszámai: 10, 17, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]
* 2. KP: |
leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]
* 4. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]
tv 33 32 |
támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 32. varázslatot |
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
kb 123 546 546 |
kiveszel a bankból a 123. tárgyat (546 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 göcsörtös bunkót. Kiveszel a bank széfjéből 1 gnóm nyílpuskát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
dd 123 152 102 |
eldobod a 123. tárgyat a 152. tárgyat a 102. tárgyat |
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 5 vasércet. Elhajítasz 7 vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
bb 164 161 268 |
beraksz a bankba a 164. tárgyat (161 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 vasvértet. Beraksz a bank széfjébe 1 nagy vaspajzsot. Beraksz a bank széfjébe 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
bb 56 37 37 |
beraksz a bankba az 56. tárgyat (37 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 6 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 44 drótszőrt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
v 14 1 |
elmormolod a 14. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]
t 156 |
támadod a 156. szörnyet |
FT 156 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
v 96 93 52 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(133,45) tüskés harci gromakok (#156)
[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]
vtn 101 |
varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 244.]
m 1 5 |
mozogsz északkeletre, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,45] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Steve Mc Loeddal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy bunthar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy galachmitot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elismerően fejet hajt előtted. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Dan McGee-vel. Raia bíborosa. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [132,46] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ran'Amart Morgurth előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Van itt egy kőtorony (665. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 228.]
be 665 |
bemész a 665. épületbe |
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 4 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Sajnos újabb feladatot nem tudok adni. [2160 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)] A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 223.]
vtn 159 |
varázslat tanulás: a 159. varázslatot |
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: familiáris idézése. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 188.]
m 1 2 3 |
mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
[133,45] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,45] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Port kavar a távolban egy homokvihar. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wassermann Bobó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [135,46] Füves síkságra érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 154.]
m 3 3 1 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
[136,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim egyik csápját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [137,48] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [138,47] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 bordacsont. Elrakod. [24 pontot használtál fel, van még 130.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[139,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
(Továbbmész...) [140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy M.C. Silverhand egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Árny Vadásszal. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Reywinddel. Tárgyai között kitűnik egy dorony duda, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[16 pontot használtál fel, van még 114.]
be 602 |
bemész a 602. épületbe |
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1296 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
ek 273 9 204 |
t. energia kisütése: 273 9 204 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
kpk 2 |
kezd. parancs kivétele: 2 |
LE 309 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
kpk 3 |
kezd. parancs kivétele: 3 |
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
* 2. BP: |
használod a 211. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
* 3. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 108.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 68.]
tf 1 38 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 3, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal].
Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
KARAKTERLAP
Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.
Erő: |
20 (24) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
10/1 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
30 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
25 |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
98/98 év |
Egészség: |
19 |
Életpont: |
259/195 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
6 |
Szerencse: |
20 (21) |
Varázspont: |
671/22 |
Pénz: |
2116 arany |
Kép. pont: |
17 |
Tudatpont: |
35/10 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 598 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6721 TP-t kaptál. Jelenleg 121574 TP-d van. A következő szinthez még 58426 TP szükséges. Trófeáid:
Tguarkhan,
pókkirálynő,
ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
8/79 |
szúrófegyverek: |
23/58 (+5%) |
vágófegyverek: |
7/14 |
ütőfegyverek: |
7/50 |
lőfegyverek: |
22/54 (+6%) |
dobófegyverek: |
8/55 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/89 |
2. nyomkövetés: |
41/69 (+40%) |
3. mászás: |
1/9 |
4. csapdakészítés: |
7/53 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/34 |
6. gyógyítás: |
30/56 (+3%) |
7. titkosírás: |
5/2 |
8. felderítés: |
4/46 |
9. szörnyidomítás: |
1/99 |
10. teológia: |
10/41 (+18%) |
11. taumaturgia: |
36/47 (+20%) |
12. versengés: |
9/35 (+8%) |
13. harcművészetek: |
8/40 |
14. szörnyismeret: |
9/44 |
15. zárnyitás: |
2/57 |
16. vadászat: |
9/55 |
17. bányászat: |
4/86 (+16%) |
|
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Steve Mc Loed (4927. kalandozó), Dan McGee (5874. kalandozó), földsárkány (#359)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, korinthai amőba (#420)
(136,47) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, vérfürdető magszim (#148)
(137,48) Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(138,47) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, egy kobudera férfi
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), sóhajtó dorony (#112), Árny Vadász (2837. kalandozó), Reywind (5073. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.