123. forduló, 125. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:18'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,42] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 furulyát (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 7 bumerángot (215 arany).
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 256.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sullár fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

fog 88 220 elfogod a 88. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

fog 82 220 elfogod a 82. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

fog 33 220 elfogod a 33. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[95,43] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Scipio, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,44] A dombság átmegy hegységbe. Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,45] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy kígyóbőr övet, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy woor-antilop. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Equartin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[21 pontot használtál fel, van még 130.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[95,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy troll ritualista. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll ritualista testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a troll ritualista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,47] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos tetű. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,48] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Csillag irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+72 életerő.) Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 72.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[93,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Észreveszel egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy dombi yeti trófea és egy ryuku gárdista trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Honey-Queen. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [92,48] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. [14 pontot használtál fel, van még 28.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,49] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sünmedve van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a sünmedve. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1742 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 262/112 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 87/4 Pénz: 845 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/1 EFejl: 13
Eddig összesen 547 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1758 TP-t kaptál. Jelenleg 142391 TP-d van. A következő szinthez még 37609 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, purifikátor. A 110. fordulódban 273 arany került a bankszámládra. 305 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 (+4%) szúrófegyverek: 9/61 (+6%) vágófegyverek: 6/26 (+12%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 11/91 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/1 2. nyomkövetés: 18/77 (+40%) 3. mászás: 6/96 (+9%)
4. csapdakészítés: 10/67 (+19%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 51/21 (+30%)
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/0 9. szörnyidomítás: 3/59
10. teológia: 4/95 (+10%) 11. taumaturgia: 2/64 (+12%) 12. harcművészetek: 23/0
13. zene: 2/70 14. szörnyismeret: 12/98 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 12/25 (+30%) 17. bányászat: 5/72 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: nagyon éhezik
sünmedve (#33) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 71.74 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bumeráng (#249) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
3 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, Honey-Queen (5305. kalandozó)
(93,49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(95,42) sullár (#101)
(95,43) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(95,44) vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(95,45) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), Equartin (4905. kalandozó)
(95,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár, troll ritualista (#365)
(95,47) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), gyilkos tetű (#116)
(95,48) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek