Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 2. 13h:56' EZ A 383. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD 384. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1894 1419 | használod az 1133. tárgyat az 1894. tárgyat az 1419. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
ek 7 4 10 | t. energia kisütése: 7 4 10 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
hu 84 71 197 | hulladék: 84 71 197 |
hu 196 268 377 | hulladék: 196 268 377 |
hu 10 18 71 | hulladék: 10 18 71 |
bb 70 85 172 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
hh 979 892 892 | használod a 979. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
fno 6 1 | fejl. pont elköltés 6 1 |
fgy 40 40 | felt. gyógyítás 40 40 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
136 | 137 | 138 | |
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 109 életpontot sebeztél. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,113] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével alaposan megvágod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 108 életpontot sebeztél. A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 236 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 225 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigmetszed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével megcsapod az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [138,115] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Észreveszel egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodabazárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borax király formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő burástya királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a burástya királynő fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a burástya királynő fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,116] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a dögkeselyű testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigmetszed a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével végigvágod a ryuku csapásvezető bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 697 1200 | használod a 697. tárgyat |
hh 150 979 892 | használod a 150. tárgyat a 979. tárgyat a 892. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [138,118] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével felnyitod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [138,119] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Dornodon templomot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt mirg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [138,121] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen szőrös azuka nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy pillanat múlva a szőrös azuka pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az élőholt mirg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az agyaggólem agyagtestét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod az agyaggólem testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 241 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod az agyaggólem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az agyaggólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 alaprúna. 7 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: ef 40 0 0 | energia fejlesztése 40 |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (55) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 26 (35) | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/154 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 530/467 | Jellem: | jó (227) | Tul. pont: | 37 |
Szerencse: | 32 (52) | Varázspont: | 1027/379 | Pénz: | 167608 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 70/12 | Pszi pont: | 238/254 | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 22 | vágófegyverek: | 30 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (500%) << varkaudar che-kard (#1112) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
138,121 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 18 |
4. csapdakészítés: | 36 (+11) | 5. csapdaészlelés: | 16 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 9 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 32 | 11. taumaturgia: | 58 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 6 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 13 |
16. pszi: | * 19 | 17. zárnyitás: | 14 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 15 | 20. testépítés: | 6 | 21. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), vakító fény (#43), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | |
háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | |
háló (#186) | >> | orgoró (#170) | háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 44. Szerzett pont: 4862. Beállított erő: 0 Összpont: 25238 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1894 1419, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
8 | kaja (#2) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
27 | rézdarab (#70) | 1 | rum (#1419) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
29 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
213 | arany (#50) | 1 | alaprúna (#2670) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 14 | madártoll (#112) | 3 | mágiaszilánk (#2668) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mutáns csont (#331) | 17 | ragasztó (#83) | |||
6 | spiritusz (#170) | 2 | tankány karom (#237) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 70 | 50 | 69,83 | 2021.12.01 | 199 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 70 | 12 | 138,121 | 2021.12.02 | 34 | jó | Elenios |
136 | 137 | 138 | 139 | |
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
119 | |
|
|
|
120 | |
|
|
|
121 | |
|
|
|
122 | |
|
|
|