122. forduló, 124. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 27. 12h:10'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,32] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Új információk érkeznek az Alanori Olimpiai Bizottságtól. (ld. enc.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ftv 98 232 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 232. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

kf 291 815 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 815. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7154 10 leírod a 6105. kalandozónak a 7154. szörnyet a 10. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy magmaköpő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dárdát.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a puffadt vízihullát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7187 101 leírod a 6105. kalandozónak a 7187. szörnyet a 101. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy animált páncél. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tintát.
- Igazán izgalmas dolgokról meséltél - válaszolja. - Engedd meg hogy megajándékozzalak - nyújt át egy bűvös lantot -, és én is meséljek neked: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) arany sárkánycsizmát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7233 12 leírod a 6105. kalandozónak a 7233. szörnyet a 12. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy dögevő griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontszuronyt.
- Igazán izgalmas dolgokról meséltél - válaszolja. - Engedd meg hogy megajándékozzalak - nyújt át egy bűvös lantot -, és én is meséljek neked: Végre megismerted a napkornist (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7270 13 leírod a 6105. kalandozónak a 7270. szörnyet a 13. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan kém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kőkalapácsot.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a pókkirálynőt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7192 15 leírod a 6105. kalandozónak a 7192. szörnyet a 15. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy zöld m. förmedvény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vadász tatu bőrt.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a Dakotukát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7155 17 leírod a 6105. kalandozónak a 7155. szörnyet a 17. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kaptárparancsnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szögletes követ.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) opál karkötőt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7156 19 leírod a 6105. kalandozónak a 7156. szörnyet a 19. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ganüid vigyázó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kerek követ.
- Igazán izgalmas dolgokról meséltél - válaszolja. - Engedd meg hogy megajándékozzalak - nyújt át egy bűvös lantot -, és én is meséljek neked: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) zg'vzung esszenciát (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7223 22 leírod a 6105. kalandozónak a 7223. szörnyet a 22. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Bölcs Aurgir. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tüskét.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Daxx kristályt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7457 25 leírod a 6105. kalandozónak a 7457. szörnyet a 25. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy dalos szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kavadu iszákot.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a Ballingárt (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

in 6105 7163 30 leírod a 6105. kalandozónak a 7163. szörnyet a 30. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy őssárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varányszemet.
- Érdekes dolgokról meséltél nekem, így én is megosztok veled egy kis ismeretet: Végre megismerted a harcias morfot (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+11 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

kt 553 1 elkészíted az 553. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 tünde íjat. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 254.]

flh 18 554 felt. lőfegyver haszn. 18 az 554. tárggyal
Ok, FLH 18 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 8 mozogsz északra
[183,31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 242.]

ve 312 30 megveszed a 312. tárgyat 30
Vásároltál 30 borkonyó bibét. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ve 1223 10 megveszed az 1223. tárgyat 10
Vásároltál 10 sólyomcsőrt. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ve 1232 50 megveszed az 1232. tárgyat 50
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 pondróvért. 80 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

ek 116 70 1232 t. energia kisütése: 116 70 1232
Pondróvér gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +145 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[182,30] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 201-240.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 148 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 4 pirkit. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +134 életerő.) Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (847. épület.)
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr szentelő papja. Egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dühöngő nadrágját, egy Élet gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy varkaudarölő éremet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nagy Tharr-Isznya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy smaragd drakón volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [190,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a magger fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a magger bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +145 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 206.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[189,34] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom aranylille egytálételt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. {támadása: 40.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a kronokukac farkát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Vaskarddal néhányszor megcsapod a kronokukac fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [190,33] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 36.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.


(Továbbmész...) [189,32] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 148.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 313 100 elkészíted a 313. tárgyat (100 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Sajnos csak 30 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Sajnos csak 25 gyógykenőcs készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 25 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [125 pontot használtál fel, van még 3.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[188,31] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Találsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 801-900.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc, 29 arany és egy ezüst karkötő. 3 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +149 életerő.)
[12 pontot használtál fel, van még 11.]

fog 216 220 elfogod a 216. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189 190 191 192
30
31
32
33
34
35
36
37
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 255. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 45. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231), ongóliant (#159)
(189,34) tűzrakó hely (#1169), művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(190,33) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din monolitja (#534), trikornis herceg (#261)
(190,35) patak, 27. jellempróba, magger (#747)
(191,36) smaragd drakón (#321), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár

[364,61] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

[-55 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még -4.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy élőholt sullárt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

kt 648 1 elkészíted a 648. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen kulcskarikát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

kf 709 253 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Leveszed a rothasztó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 79 1921 leírod a 2082. kalandozónak a 79. szörnyet az 1921. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hófehér nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 129 2054 leírod a 2082. kalandozónak a 129. szörnyet a 2054. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa spektroszkópt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 259 2011 leírod a 2082. kalandozónak a 259. szörnyet a 2011. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder nyakörvet. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 303 2013 leírod a 2082. kalandozónak a 303. szörnyet a 2013. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriáspók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) purifikátor övet. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 382 2092 leírod a 2082. kalandozónak a 382. szörnyet a 2092. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia avatárja. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 399 2070 leírod a 2082. kalandozónak a 399. szörnyet a 2070. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erdei rém. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) metazafírt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 435 2073 leírod a 2082. kalandozónak a 435. szörnyet a 2073. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy táncoló ogre. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) metagyémántot. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

in 2082 500 2072 leírod a 2082. kalandozónak az 500. szörnyet a 2072. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Fehér Özvegy. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) metasmaragdot. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: ef 30 504 0 energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI MEDÁLCSERE
Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod.

PUFFADT VÍZIHULLA (7092. SZÖRNY)
A puffadt vízihulláról nehéz megállapítani, hogy egy kalandozó vagy egy trix porhüvelye lehet-e. Bárhogy is, a kékes bőrű, ocsmány külsejű teremtmény, foghíjas vigyorral arcán, mintha csak a legvadabb rémálmaid megtestesítője lenne, barátságtalanul fogadja ittlétedet, és már úszik is feléd, hogy lemészároljon. Ideje fogadnod a köszöntését.

ARANY SÁRKÁNYCSIZMA (1040. TÁRGY)
Az arany sárkánycsizma egy legendás páncélkollekció legalsó darabja. Nevét a csizma két oldalán felbukkanó, aranyból öntött szimbólumról kapta, ami egy mértani körben tekergő sárkányt ábrázol. Ez a kép a hajdan élt alakváltó hősök zászlajára festett rajzzal egyezik meg, melynek már a megpillantásától rettegés költözött minden értelemmel bíró ellenség szívébe. Hát még ha tudták volna, a sárkánycsizma mi mindenre jó: ha viseled, 10 védettséget ad, tulajdonságaid pedig 2-vel nőnek, a szörnyek leheletei a fele sebzést okozzák. Ha pedig e tárgyon kívül még legalább 6 aranysárkány páncéldarabot viselsz, a külső létsíkok teremtményei kisebb sebzést okoznak neked, te pedig plusz támadást kapsz ellenük. A tárgy nem átadható.

NAPKORNIS (7498. SZÖRNY)
A thargodan invázió a trikornisok őseit, a napkornisokat is előhozta évezredek óta tartó rejtőzésükből és elszigeteltségükből. A napkornisok jóval nagyobb hatalommal bírnak egy trikornis hercegnél, és méltó ellenfelei egy thargodan lordnak is.

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

DAKOTUKA (7355. SZÖRNY)
Az északnyugati erdőségek tartoznak a fennhatósága alá. Dakotuka népe védelmezője, és hőse. Minden törzs dicsőíti őt, és a tűz mellett szájról-szájra járnak a legendák a tetteiről. Tény, hogy Dakotuka kitanulta mind a fegyvermesterek mind a védelmezők fortélyait, egyaránt mestere a közelharcnak és a fúvócsőnek. Ért az átkokhoz, és a gyógyításhoz, ráadásul nerub mércével mérve igencsak helyre, ifjú férfiú... Nem csoda, ha a nerub asszonyok egytől- egyig róla álmodoznak, miközben kavargatják a törpebecsináltat. Ha harcba bocsátkozol Dakotukával, töltsön el elégedettség! Mivel ettől a perctől kezdve a te halálod is egyike lesz a legendás törzsfő számtalan hőstettének.

OPÁL KARKÖTŐ (1847. TÁRGY)
Kicsit aggódva veszed a kezedbe ezt a fekete opálból készült karkötőt, hiszen a fekete opál szokásos apró, csillogó fényjátékait valami teljesen sötét aura fedi el. Az alkarodra csatolva azonban nem érzel semmilyen negatív hatást. Talán biztonságosan hordhatod, ami nem lenne rossz dolog, hiszen 20-szal megnöveli a védettségedet, 150-nel a max. ÉP-det és max. VP-det, 10-zel az ügyességedet és erődet, továbbá +4 támadást és +4 sebzést is ad. Emellett immunis leszel a szörnyek max.vp szívó képességére is. Egy kis idő elteltével rájössz, hogy viselésekor az IQ-d és szerencséd csökken 5-el, azonban ez csekély ár azokért az előnyökért, amit ad. Nyilvánvaló, hogy ezt a karkötőt sosem adnád át másnak...

ZG'VZUNG ESSZENCIA (1767. TÁRGY)
Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. Az esszencia nem átadható.

DAXX KRISTÁLY (2062. TÁRGY)
A Daxx-on minden óriási. A fűszálak fa méretűek, a kavicsok, mint gigantikus sziklatömbök, és még a porszemek is öklömnyiek. A Daxx kristály is egy hatalmas, dinnye méretű, természetes képződmény. Félelmetes belegondolni, hogy mire lehet képes összegészében az a kőzet, amelyből lehasították! Ha magadnál tartod a kristályt, a belőle áradó sugárzás hihetetlen változásokat produkál benned. A ganüid vadászat, és ganüid rezisztencia képességed kettővel, a támadás, sebzés és védekezés FNO képességeid pedig +1 számítanak magasabbnak, mint eddig. A kristályt nem adhatod át másnak, és csak akkor fejti ki rád a hatását, ha a szinted már legalább 55. Több kristály hatása nem adódik össze.

BALLINGÁR (7392. SZÖRNY)
Ha hinni lehet az óelfek feljegyzéseinek, Ballingár volt minden idők óta az egyetlen yeti nagymogul, aki megtanulta a közös nyelvet, sőt, állítólag még olvasni is tud! Hihetetlen, de úgy tűnik, a legenda igaz, Ballingár tényleg sokkal intelligensebb bármelyik fajtársánál. Ez már az első pillanatban jól látható, hát még, amikor megszólal! Persze neked nem kell leállni vele trécselni, és kitárgyalni az élet értelmét, vagy a világmindenség kérdéseit. Elég, ha egy jól irányzott varázslattal jobb létre szenderíted.

HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket.

PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY)
Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 Életpont: 397/315 Jellem: jó (134) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 314/69 Pénz: 1022 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 38/0 Pszi pont: 73/19 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1768 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 980 TP-t kaptál. Jelenleg 1 069 663 TP-d van. A következő szinthez még 130 337 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, ongóliant, ősdentor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 29/27 (+11%)
lőfegyverek: 27/95 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
364,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59, 92, 86, 89, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/4 (+12%) 2. nyomkövetés: 36/59 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 10/74 (+9%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/20
7. titkosírás: 2/79 8. felderítés: 5/23 9. szörnyidomítás: 4/35
10. teológia: 25/41 (+7%) 11. taumaturgia: 19/85 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/98 (+10%) 14. zene: 3/25 15. szörnyismeret: 18/38 (+22%)
16. pszi: 13/74 (+7%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 8/76
19. bányászat: 21/34 (+12%) 20. testépítés: 12/61 21. úszás: 3/53
22. főzés: 8/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (pondróvér (#1232))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), univerzum nektárját (#634) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), ezoterikus mardel (#184), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! (teljesítve)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 82, 86, 89, 92, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 7, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59385.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 922 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 5 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
1 tünde íj (#553)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 13 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
50 tünde nyíl (#554) 11 * tüske (#22) 63 ubuk tüske (#131)
10 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
3 bíbor erőöv (#291) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 obszidián függő ($195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811)
1 nap szimbólum (#141) 3 * nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) $1 trófea nyaklánc ($196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 obszidián karkötő (#229) 1 * ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 ezüst gyűrű ($180) 4 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
14 fűszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 66]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
10 sólyomcsőr (#1223) [bennük 6 pondróvér (#1232), fér még: 114]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 209]
12 vizestömlő (#3) [bennük 111 korty víz (#27), fér még: 129]
7 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 120]
Eszközök, használati tárgyak
5 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 bűvös lant (#509) 5 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 14 éjkő (#2369)
1 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36)
2 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894) 25 gyógykenőcs (#313)
10 halálkristály (#2372) 2 kaleidoszkóp (#1269) 4 keg gomba (#1615)
1 kentaurusz kürt (#1643) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 3 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
20 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818)
5 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 5 borkonyó bibe (#312)
10 csuklyavirág (#133) 6 dözmöng szív (#122) 6 ezüstdarab (#326)
1 fabontó (#106) 8 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 6 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
31 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371) 1 halcsont (#390)
14 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
2 királygyík bőr (#44) 16 kőszem (#304) 32 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) $1 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 ormánygőte csont (#21)
39 pirkit (#153) 8 polip szívóka (#391) 3 púderkő (#119)
5 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264)
4 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
39 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 Tiume batyuja (#660)
3 tükör (#43) 11 varányszem (#30) 5 vasérc (#152)
12 xirnox szív (#213)

Összsúly: 116.38 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
460 arany (#50) 1 fabontó (#106) 1 kaja (#2)
2 magszim bél (#103) 2 spiritusz (#170) 25 szárnyas hernyó (#69)
1 vapár ág (#110) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 5 borkonyó bibe (#312) 3 bűvös lant (#509)
1 ezüst karkötő (#158) 25 gyógykenőcs (#313) 4 gyöngymangó (#135)
2 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 8 pirkit (#153)
1 polip szívóka (#391) 6 pondróvér (#1232) 1 sáfránypor (#211)
10 sólyomcsőr (#1223) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 tünde íj (#553)
83 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365
60
61
62
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)

Üzenet küldése a karakternek