Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 17. 9h:32' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
szm 89 | megölöd a 89. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 249 6 | elkészíted a 249. tárgyat (6 darabot) |
flh 1 249 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal |
t 92 | támadod a 92. szörnyet |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [90,45] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az ork sámán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [91,44] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [93,42] Még mindig dombos terepen vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [94,41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kt 92 4 | elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot) |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [95,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült tüskés harci gromak került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak epokitféreg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tüskés harci gromak trófeát. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [95,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
kt 221 1 | elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot) |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 262/149 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 87/0 | Pénz: | 1075 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 10/1 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/96 (+10%) | szúrófegyverek: | 9/55 (+13%) | vágófegyverek: | 6/14 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | 11/75 (+32%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/1 | 2. nyomkövetés: | 18/37 (+20%) | 3. mászás: | 6/87 |
4. csapdakészítés: | 10/48 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 50/91 (+15%) |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 5/0 | 9. szörnyidomítás: | 3/59 |
10. teológia: | 4/85 (+10%) | 11. taumaturgia: | 2/52 (+14%) | 12. harcművészetek: | 23/0 |
13. zene: | 2/70 | 14. szörnyismeret: | 12/80 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/5 |
16. vadászat: | 11/95 | 17. bányászat: | 5/56 (+48%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
Összsúly: 70.34 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 6 | lajhár csont (#236) | 18 | smirglilevél (#29) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 6 | bumeráng (#249) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | tankány karom (#237) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |