TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 23. 9h:22'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 123. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8
|
ALEX ZELPHER KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 15 madártollat (15 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst papi karkötő (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 15 szárnyas hernyó (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
gyógyítás 30 pontért |
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+49 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 250.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]
tf 1 25 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)
[25 pontot használtál fel, van még 220.]
ek 7 8 1 |
t. energia kisütése: 7 8 1 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 szörnyidomítás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 220.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 220.]
v 76 |
elmormolod a 76. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 215.]
m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[113,79] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Felfedeztél egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [112,79] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Magad mögé lököd a pitiáner földsárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar bajnok trófeát. 1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [111,79] Az erdőt síkság váltja fel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 185.]
m 5 6 6 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
[110,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét bal oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+77 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [109,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight templomot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [108,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Egy két kard szimbólumot visel. Ruházatát egy szeppent rákfatty trófea, egy karmos tankány trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Elsétál melletted.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét. Erőd TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 109.]
[107,80] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]
kt 69 3 |
elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 69.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[106,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku légiós trófea, egy epokitféreg trófea és egy földsárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 59.]
szk 124 |
keresed a 124. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
l 5354 50 |
lopsz az 5354. kalandozótól az 50. tárgyat |
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
l 1 50 |
lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megjegyzés: deus ex machinát és aranyat lopni az egyik legnehezebb dolog, mert ezeket a tárgyakat őrzik a kalandozók a legjobban. Ilyen tárgy lopása esetén csak feleakkora az esélyed a sikerre, mint egyébként. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
v 96 74 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(106,79) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár
(107,80) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(108,80) ryuku gárdista (#360), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, művészi porolit (#720)
(109,80) Tharr rúnaköve, 42. jellempróba, Tharr oltár, ork sámán (#345)
(110,80) piromenyét (#99), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(111,79) Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(112,79) művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(113,79) nukleáris cickány (#155), márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720)
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 49.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku légiós trófea, egy epokitféreg trófea és egy földsárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[10 pontot használtál fel, van még 39.]
e 40 |
élelemszerzés 39 pontért |
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 6, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 264 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
KARAKTERLAP
Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 123. fordulód.
Erő: |
20 (22) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
20 (21) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
93 kg |
Ügyesség: |
20 (22) |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
24/24 év |
Egészség: |
20 |
Életpont: |
261/143 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
183/5 |
Pénz: |
1062 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
15/13 |
|
|
|
|
EFejl: |
63 |
Eddig összesen 476 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3226 TP-t kaptál. Jelenleg 127633 TP-d van. A következő szinthez még 52367 TP szükséges. Trófeáid:
purifikátor,
varkaudar bajnok,
quwarg harcos. A 120. fordulódban 718 arany került a bankszámládra. 718 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
9/67 (+15%) |
vágófegyverek: |
1/14 |
ütőfegyverek: |
21/60 (+6%) |
lőfegyverek: |
21/16 (+6%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/14 |
2. nyomkövetés: |
21/90 (+28%) |
3. mászás: |
5/33 (+3%) |
4. csapdakészítés: |
10/49 (+5%) |
5. gyógyítás: |
54/2 (+30%) |
6. titkosírás: |
1/40 |
7. felderítés: |
5/37 |
8. szörnyidomítás: |
5/64 (-100%) |
9. teológia: |
4/74 (+4%) |
10. taumaturgia: |
16/53 (+36%) |
11. szörnyismeret: |
12/94 |
12. vadászat: |
12/23 (+39%) |
13. bányászat: |
5/16 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
12. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
15. szintű lényekre |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
hhaar burka (#32) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 61.63 kg |
Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(106,79) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár