Karakterszám: |
4700 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
123 |
Játékhét: |
147 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
139 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. aug. 4. 9h:20' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. aug. 5. |
|
E-mail!
VAMPÍRSSONN BÁRÓ KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának szeretõ
társ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, ozin fülkarika,
suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, ezüstmedál, a mágia amulettje,
Rogan karkötõje, a majom köpenye, a remete könnyû nyílpuskája. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Wing csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 barna manakövet.
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Lélekvadász, egy félelmetes harcos. Erõs
testfelépítésû, higanymozgású, vérszomjas férfi. A Halhatatlanok klánjának
misztériumok ismerõje rangú tagja. Viselt tárgyai: az angyalok ezüst nyaklánca,
Enyészmester, a hatalom rubinja, a sólyom utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje,
ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom szürke
maszkja, kék gömb, az elfek háromszögszimbóluma, Rogan karkötõje, ében
nyílpuska, a gólem bíbor láncinge, a sas szöges öve, a teknõs vándorcsizmája,
üvegszimbólum, óriás fülbevaló, görényfarok, a harcos kerek pajzsa. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Lélekvadász már ott
várakozik. Õ nyert!
**
1. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála:
Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika,
az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp
fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete
nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet
aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje,
az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz. [A látogatód "ittfelejti"
az éhínség parányi gyöngyét
de ez csak késõbb derül ki.]
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe
bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most
odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek
gyõzelmeitekkel. Végül Elkh Alhan Dozo feláll, megköszöni a finom vacsorát,
és búcsút int. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a galetki katona.
1 [ld. enc.]
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
4. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott,
néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész rangú
tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Trollagyar,
Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet
malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója,
a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág,
az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet aranyozott
nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás
kõrisfa íja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zene szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a piactérre,
és egymás után léptek fel, várva a közönség reakcióját. Az adományokról
ezúttal lemondtok, ehelyett megkéritek a hallgatóságot, döntsenek, melyikõtöknek
a muzsikája tetszett jobban. Bizony, a közönség hangosabban tapsol, amikor
Elkh Alhan Dozo játszik. Sebaj, azért téged is kedveltek.
**
4. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az
istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz,
ahogy a földre rogysz.
**
11. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy
legendás torzszülöttet, torz orglingot próbáljátok most legyõzni! Társaiddal
együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden
torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül
megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata
elkezdõdik: Suttyogó a cseles, Sikoly, Elkh Alhan Dozo, Imhotep, Amadeus,
Zorthen Nezoferis, Õsöreg Dorka, Swami Belananda Yogi, Shai-Hulud a
férgek ura, Delien Vazoo, Crywol, Black Diamond, Nyálkoid Slájm, Don
Kéró, Gargoyles, Zoeras Kahn.
Ellenfeletek egy torz orgling (#301).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Shai-Hulud a férgek ura beszürcsöl valami zöld folyadékot.
Shai-Hulud a férgek ura beszürcsöl valami sárga folyadékot. Don Kéró a
torz orglingot lövi.
(5 lövéssel 5 ép-t sebzett.) Swami Belananda Yogi
ellõ egy gránitbõr varázslatot. Swami Belananda Yogi varázshatalma segítségével
elmond egy tombolást. Elkh Alhan Dozo felemeli az ellenállás kõrisfa íját,
és a torz orgling felé lõ.
(3 lövéssel 10 ép-t sebzett.) Imhotep a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Imhotep elõhív egy titánok
szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Heves kézmozdulatok
közepette Zoeras Kahn elmormol egy tombolást. Zoeras Kahn lenyel egy barna
italt. Sikoly ellõ egy féreg érintése varázslatot. Sikoly a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Zorthen Nezoferis beszürcsöl valami
szürke folyadékot. Zorthen Nezoferis elmond egy féreg érintése varázslatot.
Gargoyles elmond egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
Gargoyles elvarázsol egy esszenciaelnyelést. Delien Vazoo megiszik egy
fehér varázsitalt. Delien Vazoo elõhív egy gránitbõr varázslatot. A torz
orgling Amadeus felé mozog. Nyálkoid Slájm a torz orgling irányába megy.
Suttyogó a cseles a torz orgling irányába megy. Crywol a torz orgling felé
mozog. Black Diamond a torz orgling felé mozog. Amadeus a torz orgling
irányába megy. Õsöreg Dorka elindul a torz orgling felé. Megindulsz a torz
orgling felé. Már ott is vagy! A torz orgling és Amadeus egymással harcolnak.
Tönkretette a regenerálódás csontamulettjét. Amadeus eszméletét vesztve
összeesik. Nyálkoid Slájm és a torz orgling egymással harcolnak. Suttyogó
a cseles a torz orglingot támadja. Crywol a torz orglingot támadja. Black
Diamond a torz orglingot támadja. Õsöreg Dorka a torz orglingot támadja.
Támadod a torz orglingot. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(35 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-14 ép) Harapásra nyitod szádat.
(53 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-14 ép) Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(2 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Don Kéró ellõ egy animáció varázslatot. Amadeus csatlakozik
Don Kéró oldalához. (agyatlan zombiként). Shai-Hulud a férgek ura a torz
orglingot rohamozza. Swami Belananda Yogi elindul a torz orgling felé.
Elkh Alhan Dozo a torz orgling felé mozog. Imhotep megközelíti a torz orglingot.
Zoeras Kahn a torz orgling irányába megy. Sikoly megközelíti a torz orglingot.
Zorthen Nezoferis a torz orgling felé mozog. Gargoyles elindul a torz orgling
felé. Delien Vazoo a torz orglingot rohamozza. A torz orgling és Amadeus
egymással harcolnak. Tönkretette a hatalom hosszúkardját. Tönkretette
a mágia csontmaszkját. Amadeus maradék erejét is elvesztve elterül. Shai-Hulud
a férgek ura a torz orglingot támadja. Swami Belananda Yogi a torz orglingot
támadja. Elkh Alhan Dozo a torz orglingot támadja. Imhotep a torz orglingot
támadja. Zoeras Kahn a torz orglingot támadja. Nyálkoid Slájm a torz orglingot
támadja. Black Diamond a torz orglingot támadja. Suttyogó a cseles a torz
orglingot támadja. Crywol a torz orglingot támadja. Sikoly a torz orglingot
támadja. Zorthen Nezoferis a torz orglingot támadja. Gargoyles és a torz
orgling egymással harcolnak. Õsöreg Dorka a torz orglingot támadja. A torz
orglingot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(55 ép-t sebeztél).
Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(60 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3
ép). Enyészmesterrel lesújtasz.
(22 ép-t sebeztél). A torz orgling holtan
terül el.
Amadeus zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 194 sebzést
okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Zoeras Kahn: 209/15, Suttyogó a cseles: 238/115, Sikoly: 164/0,
Elkh Alhan Dozo: 41/0, Imhotep: 197/36, Amadeus: 30/341, Zorthen Nezoferis:
160/0, Õsöreg Dorka: 140/38, Swami Belananda Yogi: 202/21, Shai-Hulud a
férgek ura: 10/0, Delien Vazoo: 0/0, Crywol: 278/70, Black Diamond: 174/65,
Nyálkoid Slájm: 270/153, Don Kéró: 5/0, Gargoyles: 188/0.] Gyõzelmet arattál!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Zoeras
Kahn a következõt kapja: 3 arany. Suttyogó a cseles része a zsákmányból:
3 arany. Sikoly részesedése: 3 arany. Elkh Alhan Dozo része a kincsbõl:
3 arany. Imhotep része a kincsbõl: 3 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 3
arany. Zorthen Nezoferis része a zsákmányból: 3 arany. Õsöreg Dorka része
a kincsbõl: 3 arany. Swami Belananda Yogi is kap a tárgyakból, övé lesz
4 arany. Shai-Hulud a férgek ura része a kincsbõl: 3 arany. Delien Vazoo
részesedése: 3 arany. Crywol is kap a tárgyakból, övé lesz 4 arany. Black
Diamond része a kincsbõl: 4 arany. Nyálkoid Slájm része a zsákmányból:
4 arany. Don Kéró része a kincsbõl: 3 arany. Gargoyles a következõt kapja:
3 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: a bûz koponya amulettje és orglingbõr öv. A kincs a szövetség
kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért
jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy
ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan
az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)
**
11. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
11. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az
istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
12. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
12. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra
mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának
színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trollagyar,
Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet
malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója,
vörös karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje,
fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet
aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje,
az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Miután
alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról:
a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre
terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Elkh Alhan Dozo
feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság)
Megjegyzel valamit az Elkh Alhan Dozo által meséltekbõl, megtudod, mi az
a zombi nagymester.
[ld. enc.]
**
12. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült
a mágusház.
**
15. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
15. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme,
az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek
rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass
el hozzám 4 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni
sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem,
szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz,
ahogy a földre rogysz.
**
18. NAP ** Elkh Alhan Dozo kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
2507 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2507 9 parancsot.
**
18. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának színész
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trollagyar, Éneklõ
tunika, szivárványkristály, kék gömb, ozin fülkarika, az enyészet malachit
karkötõje, a gyorsaság amulettje, a tökéletesség csepp fülbevalója, vörös
karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az enyészet márványgyûrûje, fekete
nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet halotti maszkja, az enyészet
aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja, a gyorsaság ónix karkötõje,
az ellenállás kõrisfa íja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Elkh Alhan Dozo is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Elkh Alhan Dozo feláll,
megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) Tudásod
gyarapodott, megtudod, mi az a halál apostola.
1 [ld. enc.]
**
18. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Elkh Alhan Dozo vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 4 õskövet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
18. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának szeretõ
társ rangú tagja. Tárgyai: görényfarok, a mentát díszes fejpántja, a bénaság
fülbevalója, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd
csonttõre, suhanó csizma, ezüstmedál, Rogan karkötõje, a majom köpenye,
a remete könnyû nyílpuskája, a harcos karikaszimbóluma, a remete csatos
öve, óriás fülbevaló, ében láncing. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Wing már ott várakozik. Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27964.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*júl. 14.* Elkh Alhan Dozo gyõzelmet aratott Szivató felett.
*júl. 18.*
Elkh Alhan Dozo és Érctorkú Agmonhefron pszi párbajt vívtak. Elkh Alhan
Dozo került ki gyõztesen.
*júl. 20.* Avvocato Terrasini teljesítette a
8. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 25.* Avvocato Terrasini
teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 25.* Elkh
Alhan Dozo pszionikus párviadalban legyõzte Érctorkú Agmonhefront.
*júl.
26.* Viharfelhõ pszionikus párviadalban legyõzte Amorfot.
*júl. 26.*
Avvocato Terrasini teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott.
*júl. 26.* Õsöreg Dorka felköltözött a következõ szintre.
*júl. 29.*
Elkh Alhan Dozo és Érctorkú Agmonhefron pszi párbajt vívtak. Elkh Alhan
Dozo került ki gyõztesen.
*júl. 29.* Viharfelhõ teljesítette a 22. küldetést,
amit a pszi iskolában kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 13.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Õsöreg Dorkát.
*júl. 15.*
Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom felett.
*júl.
15.* Kronx mellé szegõdött egy fekete özvegy.
*júl. 15.* Kronx és Rozsdamentes
acélpatkány pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*júl. 15.*
Kronx és Hószakáll Arnond pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*júl. 15.* Kronx és Standard Graun pszi párbajt vívtak. Kronx került ki
gyõztesen.
*júl. 15.* Pindurutalagala és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással,
és Pindurutalagala gyõzött.
*júl. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
Amorpheus Amorpheát.
*júl. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
Álmaid Nõjét.
*júl. 22.* Pindurutalagalát majdnem felfalta egy nyálkapók.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 mászás;
+1 kereskedelem; [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 286.]
kno 4 3 70 1 104 7 |
4. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz 1
képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az idézés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot
fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen
fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 12. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
kno 107 3 |
107. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot bal karom végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 9. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
be 20 3 532 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem
tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves
Vampírssonn Báró, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra,
melyet csak
Urgod kémszeme néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan
kell használnod!
[ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed
majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is
létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült
tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási
hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod
a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott
felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz!
Csak
olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban
õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
le 211 |
elrakod a 211. tárgyat |
Leveszed az ozin fülkarikát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
kf 3057 |
bekészíted a 3057. tárgyat |
Felveszed az egészség ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
h 521 200 |
521. tárgy használata |
Fortuna kiskorsójának segítségével megsemmisíted a következõ átkozott tárgyadat:
zsugorító gyûrû.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
bb 5 10 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a
szint legjobbja jelenleg Kék Hadúr, amit õ legyõzött: egy pragmatikus
adaptáció (#257). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** Az 1. mélységi ent felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1.
mélységi ent odajön hozzád. A 2. mélységi ent feléd rohan. Az 1. mélységi
entet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod szádat.
(26 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép).
Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(20 sebzés). Az 1. mélységi ent rád támad. Odaken neked
jobb mancsával.
(22 ép-t sebzõdtél). A 2. mélységi ent rád veti magát.
Lekever egyet jobb mancsával.
(25 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: Az 1.
mélységi ent
15 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Az 1. mélységi entet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod
szádat.
(30 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép).
Enyészmestert forgatva támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(20 sebzés). Az 1. mélységi ent hörögve elterül. A 2. mélységi ent
rád támad. Bever egyet jobb mancsával.
(24 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. mélységi ent rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél). A 2. mélységi entet próbálod megsebezni. Felé döfsz
jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) A fogaiddal
támadsz.
(28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Vámpirizálsz (+3 ép).
Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(19 sebzés).
[A csatában összesen 201 sebzést okoztál, és 145 sebzést kaptál.] Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni!
Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+85 életpont.)
[be 10:] Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as
egészséget.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 3.) Ezúttal jelentõs összeggel kell a Klán kasszájához járulnod:
500 aranyat fizess be!
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, ragálygomba (#26)
37 ap, elfu moha (#33) 74 ap, rémcserje (#34) 111 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran
öv (#137) 55 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, ekinda
haj (#147) 27 ap, pirgamit (#152) 14 ap, furulya (#167) 148 ap, törpe balta
(#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor
láncing (#1032) 199 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047)
182 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063)
164 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak
(#1078) 164 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap,
díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma
(#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap,
kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151)
26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj
(#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287)
126 ap, harci nyílpuska (#1288) 208 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr
(#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár
lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, a tudás könnyû íja
(#2171) 222 ap, az egészség utazóköpenye (#2936) 202 ap, a védekezés díszes
fejpántja (#4706) 206 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 266 ap, a törpék
átlátszó köntöse (#6552) 415 ap, a tolvaj utazóköpenye (#9236) 261 ap,
a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 281 ap, a majom hosszú íja (#14322)
432 ap, a szívósság utazóköpenye (#14636) 261 ap, a bölcsesség bronz mellvértje
(#17697) 526 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 281 ap, a ragadozó
könnyû láncinge (#19931) 370 ap, a küzdelem gyalogos lándzsája (#20682)
432 ap, a túlélés utazóköpenye (#21386) 261 ap, a túlélés kék köpenye (#21387)
408 ap, a tökéletesség csatos öve (#21866) 381 ap, a tûz könnyû pikkelyvértje
(#22166) 190 ap, a tûz vándorcsizmája (#22271) 146 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 122 ap, a jég sárgaréz nyaklánca (#22781) 155 ap, az enyészet
könnyû íja (#23321) 162 ap, a villám rövid tõre (#23802) 277 ap, a méreg
vándorcsizmája (#24071) 146 ap, a méreg fekete csizmája (#24072) 277 ap,
a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 190 ap, a teknõs könnyû láncinge (#25331)
250 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 142 ap, a szalamandra könnyû
íja (#26021) 162 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 142 ap, a yeti csatos
öve (#26366) 142 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 270 ap, az elektromosság
görbekardja (#27416) 162 ap, a légzés könnyû láncinge (#27581) 250 ap,
a légzés bíbor láncinge (#27582) 406 ap, az angyalok vassisakja (#28076)
162 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 235 ap, az ellenállás vassisakja
(#28526) 162 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 146 ap, a sólyom
rövid tõre (#29652) 277 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 162 ap.
Veszel 2 elfu mohát 148 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
Veszel 1 lelakatolt ládikót 555 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
ee 132 133 166 1092 1121 |
sok-sok eladás |
Eladsz 2 ében tündekardot 22 aranyért. Eladsz 2 ében nyílpuskát 32 aranyért.
Eladsz 1 lantot 44 aranyért. Eladsz 1 csontmaszkot 17 aranyért. Eladsz
1 vándorcsizmát 6 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más
tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a bûz koponya
amulettje (#29100), orglingbõr öv (#395). Az ivóban, sörtõl habos szájjal,
társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
ep 22 25 101 |
építed a 22. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az akadálypályát építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet
zümmögni kezd. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy
megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+12%).
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
ep 30 50 101 |
építed a 30. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a jobb karom szakértelem tulajdonságot ill.
képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 16. épület, abba építs
elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
Elfogadod Elkh Alhan Dozo kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy
gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja
a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe
nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén
rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(447. kaland, összköltsége 5 TVP.) A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 16-os pszi csáp.]
A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: Trollagyar, Éneklõ tunika, szivárványkristály, kék gömb,
ozin fülkarika, az enyészet malachit karkötõje, a gyorsaság amulettje,
a tökéletesség csepp fülbevalója, vörös karkötõ, a sólyom sárgaréz nyaklánca,
az enyészet márványgyûrûje, fekete nadrág, az enyészet sárga öve, az enyészet
halotti maszkja, az enyészet aranyozott nyaklánca, Örökkévalóság Tûzopálja,
a gyorsaság ónix karkötõje, az ellenállás kõrisfa íja. A kölcsönös üdvözlések
után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót
a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig
biztatni: máris enni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek
kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik
mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz.
(+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mutáns szójer.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
m 3 1 8 2222 25 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,1) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 4,1) Keleti irányba folyatod utadat. Kavarogni kezd a por a földön, és
lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal
meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább
akarsz menni:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném
próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi,
hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
1, 4, 10, 34, 76, 244... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Nem sok kedved van töprengeni.
Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1
KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 5,1) Keleti irányba folyatod utadat. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal
rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját
kell kiállnod. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned.
Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad
ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 6,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Nocsak, mi ez, zöldségeskert?
Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy
liánvirágot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Amikor belépsz
a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg
az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy lidércláng
(#85).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A lidércláng
sebzõdik 13 ép-t. Gyógyulsz 13 életpontot. (-5 vp.) A lidércláng
hörögve elterül.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 42
arany. Cafat táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 8,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy hatalmas csarnokba lépsz be.
Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek
égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás
támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ
látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal
is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott
vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett
szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas
gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura
villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ
hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak
alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború,
méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg
valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod.
"Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és
visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek
sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál,
visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
m 18 12 8 4444 4444 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,12) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 17,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy óriási szellemalak bontakozik
ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi
szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor
folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben elemi
rin tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt
vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik
ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
8 mohát kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat 15 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
3-as fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal,
9 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
2-es fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz
egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad,
és azonnal továbbenged.
(M 16,12) Nyugatra mész tovább. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási
csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát
kell kiállnod. Két dögnehéz követ kell felemelned, és egyszerre kinyomnod
a fejed fölé.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál
a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete
ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod
ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 4 drágakõ
és egy malachit karkötõ.
(M 14,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 13,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked
a galetki.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus
lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 12,12) A folyosó nyugatra visz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,12) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy sárga, rengeteg
csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol.
Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább,
ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe!
A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba
9-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a
galetki.
(M 10,12) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy óriási szellemalak
bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre.
Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak
akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Ha 7 mikropoid 10 hét
alatt 630 kiló mohát fal fel, akkor 8 mikropoid 7 hét alatt hány kiló mohát
eszik meg?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
m 10 6 8 2312 1223 3344 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 11,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Az oszlopok közül furcsa
szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd,
megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve
hallgatod:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg
kísérletet végzett. Egy ízben tehemót tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi
körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások
hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte,
hogy ha X lény napi fejadagként 6 energiát kapott, és az állatokat napi
2 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan
X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp
a szaporulat 36 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 4 óráig
világították a milgandokkal, 25 volt a szaporulat. Talán ezek után már
te is rájöttél, amikor Zuveghar 4-es fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig
világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor
hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi
értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a
kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 11,7) Délre mész tovább. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 11,6) A folyosó északra tart. Azon a helyen, ahol korábban a szellem
megjelent, most nincs semmi.
(M 12,6) Keletre mész tovább. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 2
liánvirágot.
(M 12,5) Tovább északra! A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási
trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet
az õsök kegyébõl. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad.
(sebzõdsz 12 ép-t.)
(M 13,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy gonosz banya (#93)
és egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Maszat meg lett
átkozva. A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Maszat a vérfarkas
felé mozog. A vérfarkas Maszatot rohamozza. Cafat a gonosz banya felé
mozog. Megtámadod a gonosz banyát. Lecsapsz jobb karmoddal. Elkerülte.
Harapásra nyitod szádat.
(33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmesterrel
lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Maszat és a vérfarkas egymással harcolnak.
Cafat a gonosz banyát támadja. A gonosz banya kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cafat a vérfarkas
irányába megy. Támadod a vérfarkast. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(39
ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+3 ép). Enyészmesterrel támadsz.
(5 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(20 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 24/1, Cafat:
13/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak is jut 36%. Összegyûjtöd a
"kincset": egy maszk. Maszat eszik. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni
kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+18% jóllakottság.)
(M 14,5) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Nocsak, mit találtál!
Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent.
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 3
sárkányvirágot.
(M 14,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy szárazföldi uborka
(#97) [aura: 2-es méretû 8-as szintû fog.].
*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cafat
a szárazföldi uborkát rohamozza. Maszat a szárazföldi uborka irányába
megy. A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi uborkát próbálod
megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Mérgezed! Harapásra nyitod szádat.
(30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Vámpirizálsz
(+3 ép). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(20 sebzés). Cafat a szárazföldi uborkát
támadja. Maszat a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka téged
támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Mérgezõdik: A szárazföldi uborka
25 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka
hörögve elterül.
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 24/2, Cafat:
7/4.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 14%. Maszat az ételre
veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 14,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Ahogy megkerülöd az utolsó
oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled
egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal.
(40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmestert
forgatva támadsz.
(19 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty hörögve
elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+2%). Szolgáidnak is jut 18%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ.
Maszat eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 14,8) Dél felé mész az útvesztõben. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid
2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid létrehoz egy megszakítást.
Az 1. manapoid ellõ egy annihiláció varázslatot. Maszat eltûnik. Az 1.
manapoid irányába mozogsz. Cafat a 2. manapoid irányába megy. Megtámadod
az 1. manapoidot. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(35 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Harapni próbálsz.
(38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Enyészmestert
forgatva támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(21 sebzés). Az
1. manapoid holtan terül el. Cafat a 2. manapoidot támadja. Méreg: A 2.
manapoid
10 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol
egy annihilációt. Cafat elkerülte a varázslatot. A 2. manapoidot próbálod
megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Pofádat nagyra tátva harapsz.
(36 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+1 ép).
Enyészmesterrel támadsz.
(5 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(17 sebzés).
A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Maszat: 0/0, Cafat:
19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 43%. Elteszed
a zsákmányt, ami 2 barna manakõ. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+30%
jóllakottság.)
(M 13,8) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy!
Cafat a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság máris
elõtted terem! A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz
jobb karmoddal.
(34 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Harapni próbálsz.
Fürgén elhajolt. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani.
(6 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(9 sebzés). Cafat a csúf
gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cafat: 26/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%).
Szolgáidnak 25% jut. Óriás skorpió
7. szintre lépett!
(M 12,8) Irány nyugat! Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne
féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni,
aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét.
Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (vesztesz
12% lélekenergiát.)
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
be 9 1 120 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elhagyod a Csarnokot. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
94.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** A mutilátor kölyök máris elõtted terem! Cafat megközelíti
a mutilátor kölyköt. Megrohamozod a mutilátor kölyköt. A mutilátor kölyök
rád támad. Rád vág jobb csápjával.
(16 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz.
(-99 ügyesség.) Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(15 ép-t sebzõdtél).
Megpróbálja eltörni a tökéletesség halotti maszkját. Sikerrel járt. Cafat
a mutilátor kölyköt támadja.
*** 2. KÖR *** Cafat a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök rád
veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(14 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10
vp-det. Odacsap neked jobb csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a tökéletesség sárgaréz nyakláncát. Kudarcot vall. Megtámadod
a mutilátor kölyköt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Mérgezed! Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(25 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+3 ép). Enyészmesterrel támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(11 sebzés). A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cafat: 19/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+4%). Szolgáidnak is jut 30%. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz díszes
fejpántja és 38 arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+23% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban
csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá!
Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit.
Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz
egy gránitbõr varázslatot. Az arctalan galetki mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy villámpajzsot. Megközelíted az arctalan galetkit. Támadod az
arctalan galetkit. Felé ütsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-6 ép) Mérget juttatsz belé. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Enyészmestert forgatva támadsz.
(7 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(26 sebzés). Mérgezõdik: Az arctalan galetki
15 ép-t sebzõdik.
Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az arctalan galetkit. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Mérget juttatsz
belé. Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellétrafáltál. Meglengetve az Enyészmestert,
próbálsz lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(27 sebzés). Az
arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt,
visszavonulsz.
Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod
- egy kék kristály.
[ld. enc.]
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
z 167 50 |
zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy hõsi eposzt adsz elõ Vulgarról, a galetki nép vezetõjérõl, aki a népét
a hegyek alá, a biztonságba vezette. Teljesítményedet hatalmas tapsvihar
jutalmazza. Úgy látszik, óriási sikered van! Záporozik eléd a pénz. (+174
arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 képességpont.)
Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy yeti csont!
Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége. A következõ fejlõdést
tapasztalod:
+1 zene; [49 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +40 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1161 sebzést okoztál,
és 275 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
310 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû, hegyes fogú vámpír
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 123. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (18) / 5.27 |
[2] IQ: |
10 (12) / 4.03 |
[3] ügyesség: |
10 (16) / 2.24 |
[4] egészség: |
10 (19) / 0.94 |
[5] mágia: |
13 (15) / 1.45 |
[6] gyorsaság: |
10 (12) / 0.65 |
[9] Méret/ép: |
119 (139) / 56 |
Min. méret: |
104 |
Barlangméret: |
123 |
|
|
Varázspont: |
179 / 167 |
Képességpont: |
16 / 14% |
Hõsi pont: |
55 (20) |
Tám.bónusz: |
38% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
581 / 314 |
Hírnév : |
2172 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
67 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
52 (1) |
Torzsz. csaták: |
734 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
684 (8) |
Leölt torzszülött: |
1083 (11) |
Pszi csaták: |
44 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
20
(0) |
Ájulások száma: |
17 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: misztériumok ismerõje
(29)
Speciális képességeid:
+29 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen
szakértelembõl vagy tulajdonságból. 2.) Hozz két tetszõleges káosztárgyat.
3.) Támogasd a Klánt 500 arannyal. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 1.40 |
[24] rezisztencia: |
4 (7) / 0 |
[25] bûz: |
17 (19) / 0.24 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 2.34 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.81 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2.61 |
[48] mászás: |
10 / 0.30 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.02 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
6 / 2.41 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
6 / 0.51 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
7 / 4.41 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 4.13 |
[59] vezetõkészség: |
7 (10) / 0.55 |
[60] pszi támadás: |
10 / 0.88 |
[61] pszi energia: |
9 / 4.98 |
[62] lopás: |
5 / 0.70 |
[63] éberség: |
4 / 0.52 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 2.50 |
[65] álcázás: |
2 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
5 / 1.05 |
[67] régészet: |
11 / 0.72 |
[68] zene: |
12 / 0.47 |
[69] tanulás: |
6 / 4.47 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[71] javítás: |
2 / 0.05 |
[72] építés: |
8 / 2.91 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
16 (17) / 0.95 |
[101] szakért.: |
15 (16) / 14.10 |
[102]
sebzõ méreg: |
15 / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
16 / 0 |
[104] szakért.: |
12 / 0.49 |
[105] vámpirizáció: |
7 /
0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 1.07 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 1.20 |
[36] csábmosoly: |
3 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.56 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
4 / 1.12 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
9 / 1.64 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.12 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 3.24 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 0.14 |
[128] pszi csáp: |
5 / 0.58 |
[30] sorvasztás: |
4 / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 0.36 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
6 / 1.18 |
[16] tûzpajzs: |
3 / 0.06 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (100%): |
11 elektr |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (70%): |
15 jégpaj |
170
villá |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Maszat, a sziklozug |
48/0 |
179% |
200% |
13 / 1.66 |
megsemmisült |
[2] Cafat, az óriás skorpió |
58/58 |
192% |
160% |
7 / 0.49 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
mak 2 |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
2. Makró |
pv 7 |
p 2507 |
p 2507 |
pv 8 4 3 5 |
|
3. Makró |
pv 6 |
p |
pv 8 4 3 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás:
70. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 75.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 5 50;
VI erõ:180% ép:20%;
PV 8 5 4 3;
PSZ 45 68 67 48;
L 150 14 28 20;
HE 1;
PTA 131 129 130 129 130;
PTB
128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2507 147 20;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #223 (113. forduló), #447 (123. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 4700. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 12 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz díszes fejpántja (#2919) |
|
1 a káosz végzetes lemezpáncélja
(#28014) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sebesség átlátszó köntöse (#13302) |
* |
1 a sebezhetetlenség vándorcsizmája
(#19571) |
* |
1 a szívósság csatos öve (#14666) |
* |
1 a tökéletesség kék köpenye (#21837) |
|
1 bronz lárvaköpeny (#354)
|
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 szent templomi maszk (#232)
|
* |
1 Thór könnyû pikkelyvértje (#36566) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom rubinja (#148) |
* |
1 a sas kõamulettje (#16046) |
* |
1 a
tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) |
|
1 a torony csepp fülbevalója
(#18356) |
|
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) |
|
7457 arany (#1) |
* |
1 az egészség ezüst fülbevalója (#3057) |
* |
1 az
egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
235 drágakõ (#2) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan
karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
1 elsõ
kulcsdarab (#226) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 furulya (#167)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kék kristály (#524) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mágikus szemgolyó (#532) |
|
1 második
kulcsdarab (#227) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
3 varázskõ (#210)
|
Fegyverek |
* |
1 Enyészmester (#217) |
Varázsitalok és füvek |
|
21 csótányláb (#25) |
|
6 elfu moha (#33) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
18 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom kék itala
(#58) |
|
15 hónakkupók (#30) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
27 liánvirág (#24) |
|
23 mátekel gomba (#21) |
|
8 mézfû (#29) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
17 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34)
|
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23)
|
|
17 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
4 velparaj (#35) |
|
19 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
8 bolhedor szárny (#15) |
|
15 ekinda haj (#147)
|
|
13 elektronit (#141) |
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
26 mandibula (#157) |
|
10 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
10 nordkristály (#146) |
|
12 pirgamit (#152)
|
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
7 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
halotti maszkja #21791 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a káosz díszes fejpántja (#2919),
4 liánvirág (#24), 8 drágakõ (#2), 1 yeti csont (#160), 3 sárkányvirág
(#32), 2 barna manakõ (#149), 2 elfu moha (#33), 1 malachit karkötõ
(#1241), 1 lelakatolt ládikó (#310), 1 maszk (#1090), 1 kék kristály
(#524), 1 Urgod kémszeme (#533).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 353 arany (#1), 1 mágikus szemgolyó
(#532), 1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791), 1 vándorcsizma (#1121),
1 zsugorító gyûrû (#200), 1 csontmaszk (#1092), 2 ében nyílpuska (#133),
2 ében tündekard (#132), 1 lant (#166).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GALETKI KATONA (170. GALETKI) A rend õrei a szinten, lefülelik a bûnözõket,
a tolvajokat, ügyelnek rá, hogy a lakóterületre kóbor torzszülöttek ne
hatolhassanak be. Ennek megfelelõen, harci képzettségük sem csekély, általában
a végtaggal való harcot kedvelik. Egy átlagos, becsületes polgár sosem
fog egy katonával harcba keveredni... De a tolvajoknak jaj, ha egy ilyet
elfognak a katonák, számítson az alapos verésre, ami akár méretcsökkenéssel
is járhat!
TORZ ORGLING (301. LÉNY) Fúj, micsoda egy förmedvény! Ez hát a legendás
torz orgling, amit gazdája belehajított a csatornába - azonban az ahelyett,
hogy rögtön megfulladt vagy más módon kiszenvedett volna, elkezdte zabálni
a mocskot, mígnem akkorára hízott, hogy mozdulni is alig bírt. Elpusztítása
minden galetkinek szent kötelessége!
ORGLINGBÕR ÖV (395. TÁRGY) Lenyúzva a torz orgling bõrét, és megspékelve
némi bûbájmágiával, olyan varázsövet kapsz, amit még a helytartói hivatalnokok
is irigykedve fognak nézegetni. MINDEN leheleted 5-tel magasabbnak számít,
amíg viseled - mindemellett már apróság, hogy erõdet 1-gyel, védettségedet
pedig 5%-kal növeli.
ZOMBI NAGYMESTER (171. LÉNY) A leghatalmasabb zombi mesterek, a zombi
nagymesterek képesek arra, hogy hatalmas zombi hordákat irányítsanak, sõt,
képesek akár õk maguk is létrehozni a csatornaszinten szanaszét hagyott
torzszülöttek tetemébõl. A zombi nagymester, idézõ és animációs képességének
köszönhetõen, gyakorlatilag elpusztíthatatlan ellenfél, ha gyõzedelmeskedni
akarsz felette, vagy iszonyatos hatalmú mágiára, vagy megfelelõen képzett
szolgákra lesz szükséged.
A HALÁL APOSTOLA (173. LÉNY) Már a Halál sekrestyése is tiszteletet parancsoló
hatalommal rendelkezett, de a sekrestyések mégis csak kispályások vezetõik,
az apostolok mellett. A Sötétség Egyházának apostolai mágikus képességeik
révén védettebbek a támadásoktól, roncsoló és tiszteletet parancsoló végtagjaival
pedig irtózatos ütéseket képesek kiosztani. Csak bízni lehet benne, hogy
a sötét egyháznak nincsenek még náluk is hatalmasabb lényei! A sekrestyéshez
hasonlóan zöldvérûeknek és tejivóknak szolgálhatnak táplálékul.
URGOD KÉMSZEME (533. TÁRGY) Urgod az õsidõk világégéséért felelõs õsmágus,
az istenek közé emelkedett Dornodonnak volt az avatárja. Ez persze neked
semmit nem mond, nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy a kémszemet megdörzsölve
az képes az õsök csarnokába is belátni! Ha a kémszem nálad van, a kontaktus
õseiddel varázslatod nem 3x3-as körzetben deríti fel a csarnokot, hanem
a középpontból induló 5x5-ös mezõt tár fel elõtted!
MUTÁNS SZÓJER (174. LÉNY) A legtöbb galetki állandó rettegésben él a
pusztító szójerektõl - álmatlan éjszakákon át forgolódnak, minden neszre
felriadnak - talán a pusztító szójer készül arra, hogy a barlangjába portyázzon?
Ezek a galetkik általában azonnal elájulnak a félelemtõl, amikor a mutáns
szójert megpillantják: hiszen, az a legkevesebb, hogy búcsút mondhatnak
varázstárgyaiknak, de még az életük is komoly veszélybe kerül, ha nem tudnak
elég gyorsan szaladni... És akkor mihez fognak ezek a galetkik kezdeni,
amikor szembetalálkoznak a magasabb szinten élõ szójer megsemmisítõkkel
és szójer annihilátorokkal?
Megjegyzés: a mutáns szójer a pusztítóval
ellentétben nem a hidegre, hanem a savra fejlesztett ki magas immunitást.
KÉK KRISTÁLY (524. TÁRGY) Tyûha, ez aztán a kincs! Valami kék kristály,
fekete obszidián foglalatban! Baromi sokat érhet ez nem vitás, de vajon
mire jó? Mert jó valamire, az már tuti! Na várjunk csak? Ennek a foglalatában
valami furcsa rajzok vannak bevésve. Csupa, a felszíni idõkre utaló dolog.
Hoppá, csak nem egy felszíni varázstárggyal van dolgod? Jobb lesz, ha megmutatod
a remetének, õ majd megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 524 parancsot!)