Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 26. 12h:06' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
kf 291 815 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 815. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (42 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 174 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éjkornis fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az éjkornis testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az éjkornis testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Messze hajítod a vacak kis kultúrmasztodon trófeát, és kinyersz egy alkalmas éjkornis trófeát. 2 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}
(Továbbmész...) [175,53] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [176,54] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. {támadása: 54.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az ongóliant testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vaskarddal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [178,54] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. 1 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
[193,39] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvagdalod a korinthai amőba testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a roguena jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a roguena malacfejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [192,37] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek.
(Továbbmész...) [191,36] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Sűrű szárnycsattogtatással egy smaragd drakón távolodik. {támadása: 52.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
v 96 183 30 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
[183,30] Lakott területre érkeztél.
be 647 | bemész a 647. épületbe |
ve 240 1 | megveszed a 240. tárgyat 1 |
m 4 | mozogsz délre |
ve 42 2 | megveszed a 42. tárgyat 2 |
ve 82 10 | megveszed a 82. tárgyat 10 |
ve 210 10 | megveszed a 210. tárgyat 10 |
ve 3 10 | megveszed a 3. tárgyat 10 |
ve 241 1 | megveszed a 241. tárgyat 1 |
ve 44 2 | megveszed a 44. tárgyat 2 |
ve 209 1 | megveszed a 209. tárgyat 1 |
ve 47 1 | megveszed a 47. tárgyat 1 |
ve 110 1 | megveszed a 110. tárgyat 1 |
ve 106 2 | megveszed a 106. tárgyat 2 |
ve 103 2 | megveszed a 103. tárgyat 2 |
ve 554 50 | megveszed az 554. tárgyat 50 |
m 4 | mozogsz délre |
in 6105 7176 2124 | leírod a 6105. kalandozónak a 7176. szörnyet a 2124. tárgyat |
in 6105 7194 2159 | leírod a 6105. kalandozónak a 7194. szörnyet a 2159. tárgyat |
in 6105 7226 2229 | leírod a 6105. kalandozónak a 7226. szörnyet a 2229. tárgyat |
in 6105 7454 2438 | leírod a 6105. kalandozónak a 7454. szörnyet a 2438. tárgyat |
in 6105 7177 2181 | leírod a 6105. kalandozónak a 7177. szörnyet a 2181. tárgyat |
in 6105 7199 2194 | leírod a 6105. kalandozónak a 7199. szörnyet a 2194. tárgyat |
in 6105 7227 2214 | leírod a 6105. kalandozónak a 7227. szörnyet a 2214. tárgyat |
in 6105 7456 1 | leírod a 6105. kalandozónak a 7456. szörnyet az 1. tárgyat |
in 6105 7182 2 | leírod a 6105. kalandozónak a 7182. szörnyet a 2. tárgyat |
in 6105 7219 3 | leírod a 6105. kalandozónak a 7219. szörnyet a 3. tárgyat |
kt 1263 1 | elkészíted az 1263. tárgyat (1 darabot) |
kt 1269 1 | elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot) |
kt 648 1 | elkészíted a 648. tárgyat (1 darabot) |
kt 553 1 | elkészíted az 553. tárgyat (1 darabot) |
fkt 634 1 | felt. készítesz a 634. tárgyat (1 darabot) |
szk 781 187 | keresed a 781. szörnyet a 187. szörnyet |
ext | visszadátumozás kérelem |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: ef 30 504 0 | energia fejlesztése 30 |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
DRAKOLDER NYAKÖRV (2011. TÁRGY) A drakolder mágusok nem a mágia egyetemleges törvényei mentén gondolkodnak. Újításaik, és meghökkentő megoldásaik az Univerzum számos létsíkján okoztak már meglepetést ellenségeiknek. Hogy értsd, miről beszélek, szerintem elég az egyik legismertebb formulájukat, az Árnyéktüzet említenem. A drakolder gyűrű is egy mindenki által ismert, hasznos tárgy, ahogy a drakolder kesztyűt is sokan ismerik. A készlet harmadik darabja, a nyakörv, azonban csak nagyon ritkán kerül ki a drakolderek birtokából, pedig talán ez a legértékesebb mind közül. A drakolder mágusok merő iróniából alkották épp nyakörv alakúvá ezt a varázstárgyat, ezzel emlékeztetve a lerázott rabságra. Ha már legalább 70. szintű vagy, te is felcsatolhatod a nyakadra ezt a széles, díszítetlen fémpántot, és ehhez egyetlen más nyakláncodat sem kell levenned. Az általa kibocsátott védőaura legkézenfekvőbb hatása, hogy az ellenfeled néhány, rád kilőtt vagy feléd dobott lövedékét eltéríti (a kalandozók hárommal kevesebbszer támadhatnak rád távfegyverrel), és a szörnyek által távfegyverrel neked okozott sebzés is feleződik, de van egyéb hatalma is. Például a zárnyitás és csapdaészlelés szakértelmeidet is megnöveli 5-tel, ad +20 támadást, továbbá minden labirintusban végrehajtott mozgásod 2 TVP-vel kerül kevesebbe. Egyéb permanens hatásait csak akkor élvezhetnéd, ha magad is triklem drakolder lennél, ezért ezek mindegyikét nem sorolom fel. Érdekes viszont, hogy ha rajtad van a nyakörv, akkor H 2011 parancsra felrak rád egy varázspajzs varázslatot (feltéve, hogy nincs rajtad ilyen varázslat) külön TVP költség nélkül. A nyakörvet nem adhatod át másnak, és hatása nem adódik össze a Yuin gyöngysoréval, illetve a drakolder kesztyűjével. |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
RUBIN KOSZORÚ (1599. TÁRGY) Ez a gyönyörű aranyból szőtt koszorú apró kis rubinkövekkel van díszítve. Yaurr megrendelésre készült, kifejezetten az Olimpia győztese részére. A rubin koszorú a szerencse kivételével minden tulajdonságodat megnöveli eggyel, sisakként KFelhető, de mellette hordhatsz másik sisakot! A rubin koszorú természetesen nem átadható. |
VIHARDRAGNIT (1930. TÁRGY) Csupán körömnyi, halványzöld, enyhén áttetsző prizma. Ennyi volna a vihardragnit? Az ékszerész egy ilyen pöttömnyi kis drágakőért nem ad szinte semmit. Ha csupán a mérete, és a kinézete számítana, biztosan nem érne sokat, de a benne rejlő viharmágia már annál inkább megnöveli az értékét! A FOK parancsot használva a nadrágodra, vagy a lábbelid csatjára illesztheted ezt a csodálatos kis kincset, és ekkor az alábbi előnyt élvezed: +10 szerencse, +20 max. ÉP, +20 max VP, +10 harcművészet. A dragnit nem adható át másnak. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
ÓRIÁSMEDÚZA (940. SZÖRNY) A mélyvizű tavacskákban bőven akad táplálék minden ragadozónak, legyen az rák, hal vagy egy ilyen áttetsző, puhatestű szörnyeteg, mint az óriásmedúza. Legtöbbször a felszínközeli, melegebb vízrétegben vadászik, maga alá lógatva két méter hosszú, vékonyka csápjait. A csápfonalak végén iszonyú erős bénító méreg van. Olyan hatékony, hogy egy nálánál akár húszszor nehezebb lényt is képes ártalmatlanná tenni, egyetlen mérgező érintéssel. Ha egy csápfonal célba ér, és sikeresen befecskendezi mérgét az áldozatba, azonnal sok száz hasonló nyúlvány tekeredik a szerencsétlenre, halálos szorításban rögzítve, és az emésztőszervbe juttatva azt. Felesleges túlságosan megbíznod varázslásra is képes fegyvereidben, mert az óriásmedúzára az elektromosság egyáltalán nincs hatással. |
MOA SZEMLENCSE (1331. TÁRGY) Ha a moa szemlencsébe benézel az egyik oldalon, a mögötte lévő dolgokat kinagyítva láthatod. Ha a másik oldalról nézel bele, minden picinek látszik. Hm... sokkal hatékonyabb a távcsőnél. A moák csak felcsatolták szemlencséiket, és segítségével akár miniatűr alkatrészekből álló tárgyakat is könnyedén el tudtak készíteni. Talán ez volt az egyik titka mérhetetlenül összetett technikai tudásuknak. Na meg persze intelligenciájuk, amely semelyik, a Túlélők Földjén most élő fajéhoz nem hasonlítható. A tiédhez sem. Így első töprengésedben nem is tudsz rájönni, a moa szemlencsét mire is használhatnád. |
HENTELŐ BŐR (1768. TÁRGY) Az éjfattyakból, az elmúlásuk után általában nem marad hátra más, mint némi származék, és - ha szerencséd van - egy esszencia. Az Og'khor hentelő a ritka kivételek egyike. Ez a tl'urlang, néhány fajtársához hasonlóan, képes képlékeny bőrt képezni a teste köré, amire igazából semmi szüksége nincsen, de segít neki a rejtőzködésben. Hogy mi szüksége egy éjfattynak a rejtőzködésre?? Nos, erre a kérdésre meg fogod találni magad is a választ. De addig is, ha sikerül leölnöd egy hentelőt, ne felejtsd rajta a bőrét, mert igen hasznos matéria! A hentelő bőr tartósításához (így a kinyeréséhez is), 4 csepp toxylra lesz szükséged. |
ARANY SÁRKÁNYKÖPENY (1041. TÁRGY) Ha az arany sárkányköpenyt magadra öltöd, gyomorfelkavaró érzés uralkodik el rajtad, és el fog telni pár perc, míg mindez stabilizálódik. A kellemetlen élményért a köpenybe szőtt mágikus fonalak a felelősek, melyeknek speciális feladatuk van: az általuk alkotott védőaura segítségével a köpeny gazdája képes lesz az életben maradásra másik létsíkokon is. Persze ez csak az alap létfunkciók működésében segít (kapsz levegőt, és nem robbansz fel azonnal a nyomáskülönbségtől), a többi dologra, ami ott vár rád, semmilyen tárgy nem készíthet fel. De a köpeny ilyetén működésének ára van: a mágikus kisugárzás negatívan befolyásolja bizonyos harci értékeidet: szerencséd 3-mal, védettséged 10-zel csökken. Az már csak apró vigasz, hogy a tekintetet vonzó öltözet okozta ámulatot kihasználva eggyel több támadást adhatsz le a jobbkezes fegyvereddel. A tárgy nem átadható, csak alakváltók viselhetik. |
ANTIMÁGIKUS GOBLIN (7411. SZÖRNY) A goblinok ritkán mutatkoznak a felszínen, hiszen otthonuk a hegyek mélyén található. Most, hogy mégis találkozol egyikükkel, el kellene gondolkodnod rajta, hogy vajon mi lehet ennek az oka. Valami kiűzte a goblinokat a hegymélyi járatokból? Mert ha így van, akkor nagy a baj odalenn! Az antimágikus goblinra kár bármilyen varázslatot vesztegetned, ugyanis tökéletesen immúnis mindennemű mágiaformára. Nem tudjuk miképpen jutott erre a fejlődési fokra, de így van. Cserébe ő maga is képtelen varázslatokat létrehozni. Ha mindebből arra következtetnél, hogy akkor könnyedén, egy-kettőre felkockázhatod őkelmét, gyorsan óvva intelek, hogy csak kevés, az antimágikus goblinnál gyorsabb teremtmény rohangál szerte e planétán! Hihetetlenül nehéz eltalálni őt. Ha mégis sikerül, akkor persze általában egyetlen ütés is elég neki, hogy átszenderüljön a nagy goblin vadászmezőkre. |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
SÖTÉT ELF PAPNŐ (7424. SZÖRNY) A sötét elfek hitvilága nem kapcsolódik a valódi istenekhez, és az általuk istenekként félt entitások sem rendelkeznek valódi isteni hatalommal. Ez azonban nem akadálya annak, hogy a papnői valódi hatalmat nyerjenek a mentoruktól, és annak sem, hogy ezzel a hatalommal vígan porba sújtsanak téged, ha kedvük úgy hozza. A sötét elf családok legtöbbje valójában egy másik dimenzióból idecsalt démont vagy őselementált imád. Papnőik őt táplálják életerejükkel, energiájukkal, áldozataikkal és tőle kapják varázserejüket is. A papnők épp ezért nagy-nagy változatosságot mutatnak mind harci tudásukban, mind varázslataik jellegében. Nincs hát jól bevált recept a velük való összecsapáshoz. Bízz a szerencsédben, ha már a varázslataidban úgy sem bízhatsz. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
Erő: | 26 (31) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 (23) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 17 (23) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 395/231 | Jellem: | jó (132) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (27) | Varázspont: | 314/53 | Pénz: | 1482 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 73/0 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 | ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 29/16 (+8%) |
lőfegyverek: | 27/89 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,32 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,36 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 92, 86, 89, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/92 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 36/59 (+24%) | 3. mászás: | 3/22 |
4. csapdakészítés: | 10/65 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 2/94 | 6. gyógyítás: | 20/20 |
7. titkosírás: | 2/79 | 8. felderítés: | 5/23 | 9. szörnyidomítás: | 4/35 |
10. teológia: | 25/34 (+5%) | 11. taumaturgia: | 19/66 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 1/71 |
13. versengés: | 4/88 (+10%) | 14. zene: | 3/25 | 15. szörnyismeret: | 18/16 (+22%) |
16. pszi: | 13/67 (+7%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 8/76 (+3%) |
19. bányászat: | 21/22 (+24%) | 20. testépítés: | 12/61 | 21. úszás: | 3/53 |
22. főzés: | 8/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), univerzum nektárját (#634) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), ezoterikus mardel (#184), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | óriás csontváz (#176) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! (teljesítve) |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 82, 86, 89, 92, 171, 173, 180. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59385. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1006 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 5 | szögletes kő (#17) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | kerek kő (#19) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
50 | tünde nyíl (#554) | 11 | * | tüske (#22) | 63 | ubuk tüske (#131) | ||
10 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
6 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
3 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | ritualista öv (#709) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | obszidián függő ($195) | 2 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólem talizmán (#811) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 3 | nekrofun medál (#253) | 1 | q. irtó medál (#2301) | |||
1 | * | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | ezüst gyűrű ($180) | 4 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | 3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | |
1 | nozar-thin medál (#2214) | 1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10] | ||||||
14 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 67] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 32] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
3 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
25 | uzbány csőr (#169) | [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 209] | ||||||
12 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 212] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 120] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dobóháló (#221) | 14 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | Fairlight szütyője (#2108) | 7 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 10 | halálkristály (#2372) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | kaleidoszkóp (#1269) | 4 | keg gomba (#1615) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | Korrum pálcája (#1545) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 3 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 6 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 20 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 5 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | + | tüskecsapda (#242) | 3 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 5 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
10 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 10 | csuklyavirág (#133) | |||
6 | dözmöng szív (#122) | 6 | ezüstdarab (#326) | 2 | fabontó (#106) | |||
8 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | galachmit (#310) | |||
6 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | 27 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 1 | halcsont (#390) | 14 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
16 | kőszem (#304) | 32 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 31 | pirkit (#153) | 7 | polip szívóka (#391) | |||
3 | púderkő (#119) | 5 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
4 | remák szív (#264) | 4 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 64 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 3 | tükör (#43) | 1 | vapár ág (#110) | |||
11 | varányszem (#30) | 5 | vasérc (#152) | 12 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 114.08 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1202 | arany (#50) | 20 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
47 | drótszőr (#37) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) | 1 | rövid íj (#107) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | tükör (#43) | 6 | ubuk tüske (#131) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | fabontó (#106) | 10 | fűszertartó (#210) | |||
2 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kentaurusz kürt (#1643) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | magszim bél (#103) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 50 | tünde nyíl (#554) | 1 | vapár ág (#110) | |||
10 | vizestömlő (#3) | 6 | zöld üveg (#82) |
182 | 183 | 184 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|