121. forduló, 123. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 25. 19h:16'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,44] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 41. pontnál.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 42 47 50 mozogsz 42 47 50
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb terembe érkezel. [42. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [41. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [40. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [46. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [46. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [48. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [49. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [50. PONT.] Hamarosan egy agglomerátort pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 51 24 21 mozogsz 51 24 21
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-10 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [21. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 nagy bronzkulcs. Felpakolsz. [54 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 19 3 1 mozogsz 19 3 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [36 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét. [67 pontot használtál fel, van még 41.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,48] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [93,49] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sünmedve jobb oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [93,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 8.]

jlk 1321 jelszó kimondása 1321
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Egy pillanatig kísértést érzel, hogy belépj, de aztán ráébredsz, hogy nincs elegendő TVP-d. A fenébe, ilyen nevetséges apróság akadályoz meg a kúp felderítésében! [5 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 11 12 224 eladod a 11. tárgyat a 12. tárgyat a 224. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 9 45 73 eladod a 9. tárgyat a 45. tárgyat a 73. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 51 190 242 eladod az 51. tárgyat a 190. tárgyat a 242. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 2 3 2 mozogsz 2 3 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 4 5 4 mozogsz 4 5 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 9 10 11 mozogsz 9 10 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 12 15 1 mozogsz 12 15 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 975 keresed a 975. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Quirovot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 263 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 1. LÉPÉS (16. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Úgy döntesz, hogy elérkezett a megfelelő pillanat: hozzáláthatsz, hogy kifejleszd a TELJES KVATÁCIÓT, minden alakváltó ősi álmát. Első lépésként hozzálátsz, hogy felpuhítsd bőröd molekuláris struktúráját. Ez némi átmeneti kényelmetlenséggel jár (-2 védettség) de bőven megéri az áldozatot!

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 122. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 17 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 254/252 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 300/83 Pénz: 724 arany Kép. pont: 22
Eddig összesen 802 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 853 TP-t kaptál. Jelenleg 182 336 TP-d van. A következő szinthez még 77 664 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, kardszárnyú pocok, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 22
lőfegyverek: 21

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 1 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 9 14. vadászat: 6 15. bányászat: 15
16. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 50.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
2 méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku kopja (#694)
1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 bot (#4) 1 bunkó (#5) 4 bunkósbot (#9)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
10 bronzhegyű nyíl (#94) 37 * tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 rézpajzs (#73)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
6 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 arany karperec (#194) 5 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 25]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 28]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 77 csepp spiritusz (#170), fér még: 43]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
2 vizestömlő (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
5 zöld üveg (#82) [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 82]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 72 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
10 leviatán hólyag (#2182) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
2 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 2 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 40 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 24 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133) 4 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 19 drótszőr (#37)
3 fabontó (#106) 10 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41)
14 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
3 lapockacsont (#33) 2 liumbe hajtás (#655) 69 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 31 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)
13 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 38 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29) 63 sünmedve tüske (#14)
7 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677)
4 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198) 8 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30) 17 varkaudar csont (#1113) 27 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 184.59 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 pirkit (#153) 6 ragasztó (#83)
6 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14) 34 tüske (#22)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(90,44) a 48. labirintus bejárata, agglomerátor (#138), élőholt mirg (#135)
(91,45) arató csattanat (#144), Elenios rúnaköve, 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(92,46) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallank (#85)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), púpos burástya (#92)
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, tetemember (#123), manifesztátor (#124)
(93,49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), 35. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,50) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek