121. forduló, 123. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 30. 15h:04'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,26] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 282.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 272.]

f 212 213 kísérletezel a 212. tárggyal a 213. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Mindenféle variációt kipróbálsz, de ezekkel a tárgyakkal, így, együtt, semmit sem tudsz kezdeni. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

f 158 kísérletezel a 158. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból úgy látszik, nem tudsz semmit se kihozni. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

h 81 158 használod a 81. tárgyat
Megméred az ezüst karkötőt: súlya 0.08 kg. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

kf 158 kézbeveszed/felveszed a 158. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
[53,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,27] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély kút van. Északnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [54,27] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vízionár nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vízionár fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. [47 pontot használtál fel, van még 195.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[54,26] A bozótost dombság váltja fel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,26] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [55,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az acéldarázs torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 137.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
[56,27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a kaszabolósáska jobb középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [56,26] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [57,26] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[57,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

[12 pontot használtál fel, van még 89.]

h 234 50 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 39.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a woor-antilop. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 122. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 23 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 211/211 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: -1
Szerencse: 17 Varázspont: 80/40 Pénz: 497 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 781 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 597 TP-t kaptál. Jelenleg 57 295 TP-d van. A következő szinthez még 17 705 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, dombi yeti, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,27 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 3 11. versengés: 1 12. zene: 4
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 4 15. vadászat: 8
16. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 88.29 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 2 mandibulapenge (#125)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 tankány karom (#237) 4 tüske (#22)
1 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56 57 58
25
26
27
28
(53,26) karmos tankány (#137), Leah oltár
(53,27) süvítő rája (#113), gumifa (#38), Fairlight oltár
(54,26) 31. jellempróba, Dornodon oltár, phua-kúp (#372), érclelőhely, rőtmanó (#55)
(54,27) vízionárok (#66), Dornodon oltár, 34. jellempróba
(55,26) evaporőr (#69), Dornodon rúnaköve, tavacska, mély kút (#93), Dornodon oltár, százfogú (#53)
(55,27) acéldarázs (#140), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(56,26) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, Fairlight oltár
(56,27) kaszabolósáska (#83), tavacska, Tharr oltár
(57,26) Leah rúnaköve, patak
(57,27) 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek