TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 21. 9h:50'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 122. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
TF tal. tesztcsata (-60 zseton)
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9
|
ALEX ZELPHER KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,72] koordinátán.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni a sáfránykereskedő rejtélyes eltűnéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Alanori Kórnika fehérbérci hírgyűjtőjével. Megismerted a 170. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 121. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 295.]
* 1. KP: |
gyógyítás 30 pontért |
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+50 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 265.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]
tno 6 3 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
ek 7 8 2 |
t. energia kisütése: 7 8 2 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 260.]
v 96 99 79 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]
be 573 5 |
bemész az 573. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 200.]
ftv 50 15 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Quirov lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quirov testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a Quirov testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 méregfog. Szereztél 66 aranyat. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 190.]
ve 37 20 |
megveszed a 37. tárgyat 20 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,72] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 180.]
m 3 3 5 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
[117,73] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardszárnyú pocok. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megbököd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [118,74] Belemész a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Teljesítettél egy isteni küldetést!
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [117,75] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasalt bunkó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 150.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[116,76] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [115,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [114,78] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 120.]
[114,79] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 110.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] [30 pontot használtál fel, van még 80.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsfesték. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. [30 pontot használtál fel, van még 50.]
szk 360 |
keresed a 360. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 20.]
tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 10.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 12, 9.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 263 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT)
Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
KARAKTERLAP
Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 122. fordulód.
Erő: |
19 (21) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
20 (21) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
93 kg |
Ügyesség: |
20 (22) |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
24/24 év |
Egészség: |
20 |
Életpont: |
260/145 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
183/14 |
Pénz: |
384 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
15/10 |
|
|
|
|
EFejl: |
63 |
Eddig összesen 471 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3427 TP-t kaptál. Jelenleg 124407 TP-d van. A következő szinthez még 55593 TP szükséges. Trófeáid:
purifikátor,
földsárkány,
quwarg harcos. A 120. fordulódban 718 arany került a bankszámládra. 718 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
9/52 (+5%) |
vágófegyverek: |
1/14 |
ütőfegyverek: |
21/54 (+10%) |
lőfegyverek: |
21/10 (+8%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/14 |
2. nyomkövetés: |
21/62 (+16%) |
3. mászás: |
5/30 |
4. csapdakészítés: |
10/44 (+5%) |
5. gyógyítás: |
53/72 (+15%) |
6. titkosírás: |
1/40 |
7. felderítés: |
5/37 |
8. szörnyidomítás: |
6/64 (+200%) |
9. teológia: |
4/70 (+4%) |
10. taumaturgia: |
16/17 (+10%) |
11. szörnyismeret: |
12/94 (+18%) |
12. vadászat: |
11/84 |
13. bányászat: |
5/16 (+48%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
erőpajzs I (#12) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
12. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
15. szintű lényekre |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
hhaar burka (#32) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 60.30 kg |
Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
méregfog (#1553) |
2 |
|
vasérc (#152) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(114,78) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(114,79) quwarg boly (#359), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,77) rőtmanó berzerker (#369), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155)
(116,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393)
(116,76) egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely
(117,73) érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(117,75) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fémbontó szójer (#150)