Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:20' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
ba 243 180 | nem támadod a 243. szörnyet a 180. szörnyet |
fog 78 274 | elfogod a 78. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
ff 28 695 329 | felt. fegyverváltás: 28 695 329 |
fgy 20 30 | felt. gyógyítás 20 30 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
t 108 | támadod a 108. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
jlk 8614 | jelszó kimondása 8614 |
Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a massza duzzadt orrát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [129,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra farkát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [128,111] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [126,112] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [125,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [123,112] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2880 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a pattanóböde testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
ep 256 20 | építed a 256. tárgyat 20 pontért |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [122,112] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
in 5033 216 360 | leírod az 5033. kalandozónak a 216. szörnyet a 360. tárgyat |
in 5033 219 426 | leírod az 5033. kalandozónak a 219. szörnyet a 426. tárgyat |
in 5033 220 669 | leírod az 5033. kalandozónak a 220. szörnyet a 669. tárgyat |
in 5033 243 1205 | leírod az 5033. kalandozónak a 243. szörnyet az 1205. tárgyat |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 6 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 349/94 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 216/0 | Pénz: | 1375 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/-1 | Pszi pont: | 47/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/30 (+10%) | szúrófegyverek: | 10/65 | vágófegyverek: | 16/29 (+12%) |
ütőfegyverek: | 21/91 (+14%) | lőfegyverek: | 17/35 (+6%) | dobófegyverek: | 11/71 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << ryuku szablya (#695) (200%) << csontpálca (#329) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/65 | 2. nyomkövetés: | 26/23 (+27%) | 3. mászás: | 10/26 |
4. csapdakészítés: | 9/96 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | 6. gyógyítás: | 16/89 (+11%) |
7. titkosírás: | 3/30 (+11%) | 8. felderítés: | 9/91 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/44 |
10. teológia: | 17/0 (+28%) | 11. taumaturgia: | 11/5 | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 3/83 (+27%) | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 6/67 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 8/26 (+18%) | 17. pszi: | 8/51 (+9%) | 18. vadászat: | 3/70 (+11%) |
19. bányászat: | 8/8 | 20. főzés: | 8/22 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), Pszinapszis (#974), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | elkarog szőr (#665) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | rövid íj (#107) | |||
7 | víz (#27) |