Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. szept. 15. 9h:30' EZ A 257. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 258. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
113 | 114 | 115 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél.
be 698 1 | bemész a 698. épületbe |
kno 12 1 | képesség-növelés 12 |
m 8 | mozogsz északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 4, gyógyulás: 21, összesen: +17 ÉP}
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 31, gyógyulás: 36, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 47, gyógyulás: 37, összesen: -10 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1901 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [115,76] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 83, gyógyulás: 30, összesen: -53 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 33, gyógyulás: 28, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [116,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 129, gyógyulás: 64, összesen: -65 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 39, gyógyulás: 27, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb vállát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 20, gyógyulás: 32, összesen: +12 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 27, gyógyulás: 26, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 52, gyógyulás: 36, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [118,73] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 94, gyógyulás: 36, összesen: -58 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2353 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 109, gyógyulás: 43, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [118,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő nyakát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 68, gyógyulás: 11, összesen: -57 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 107, gyógyulás: 13, összesen: -94 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Tguarkhan testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 97, gyógyulás: 10, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [118,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd az ongóliant bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő (ld. enc.), egy borostyán függő és egy obszidián függő. Magad mögé lököd a pitiáner Brod trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 3156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 160, gyógyulás: 28, összesen: -132 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 32 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 117, gyógyulás: 15, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [119,69] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight templomot. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 72, gyógyulás: 11, összesen: -61 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
[116,82] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
h 1894 4 | használod az 1894. tárgyat |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
ONGÓLIANT (159. SZÖRNY) Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb... |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 29 (46) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (22) | Védekezés: | 38 (43) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 29/31 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 377/162 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (35) | Varázspont: | 656/17 | Pénz: | 3761 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 63/0 | Pszi pont: | 96/76 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 | ökölvívás: | 26/30 (+30%) | szúrófegyverek: | 16/49 (+25%) |
vágófegyverek: | 7/40 | ütőfegyverek: | 7/37 | lőfegyverek: | 25/54 (+23%) |
dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 119,69 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 244 időszaki: 7 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/24 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 12/68 (+38%) | 3. mászás: | 7/49 |
4. csapdakészítés: | 16/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/62 | 6. gyógyítás: | 27/50 (+241%) |
7. felderítés: | 8/75 | 8. szörnyidomítás: | 8/54 | 9. teológia: | 23/77 (+24%) |
10. taumaturgia: | 39/56 (+19%) | 11. versengés: | 10/21 (+16%) | 12. harcművészetek: | 26/71 (+100%) |
13. zene: | 2/93 (+11%) | 14. szörnyismeret: | 14/55 (+20%) | 15. pszi: | 15/23 (+7%) |
16. zárnyitás: | 1/15 | 17. vadászat: | 6/67 (+11%) | 18. bányászat: | 11/88 (+33%) |
19. úszás: | 1/11 | 20. főzés: | 6/56 (+16%) | 21. csapatmunka: | 2/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 370 (limit: 1190), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 48 665. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1423 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
226 | arany (#50) | 4 | gernim balzsam (#1894) | 43 | nyílvessző (#108) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | királyi korona (#338) | 9 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | spiritusz (#170) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tinta (#101) | 3 | varányszem (#30) |