Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 6. 9h:06' EZ A 698. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 699. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4673 |
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+1% teo] Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 811 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
ek 215 8 | t. energia kisütése: 215 8 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+1% teo] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szőrös bozsó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mancsával a szőrös bozsó megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% tau] A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. [+1% teo] A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a törpemammut testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. [+3% teo] A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a drakolich farkát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. [+2% teo] A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [102,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. [+3% teo] A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester fejét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+3% teo] A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az ork sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. [+2% teo] Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+1% teo] A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+4% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a vortexmágus testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. [+2% teo] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 3 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. [+3% teo] A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
656 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. [+1% teo] A hegymélyi lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. [+1% teo] A hegymélyi lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [101,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Spear Hackman, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bal vállát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [+1% teo] A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. [+1% teo] Karmait felemelve, a hegymélyi lidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,90] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az uzbány jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 34 életpontot sebeztél. [+1% teo] Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. [+1% teo] Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 57 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. [+2% teo] A csontváz lord vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 933 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. [+1% teo] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [99,88] A síkság után kisebb hegyek következnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sebesült fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+1% teo] A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 29 életpontot sebeztél. [+1% teo] A Thargodan csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [98,88] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Látsz egy templomot. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris foszladozó testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. [+1% teo] A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT) A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál! |
ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT) Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval! |
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY) Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz. |
Erő: | 30 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 (46) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 60 (64) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/108 év |
Egészség: | 25 (34) | Életpont: | 461/244 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 1111/294 | Pénz: | 2709 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 60/43 | Pszi pont: | 128/129 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 (+6%) | vágófegyverek: | *28/100 (+21%) | ütőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 26/43 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
98,88 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 874 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/77 | 2. nyomkövetés: | 39/48 (+45%) | 3. mászás: | 3/54 |
4. csapdakészítés: | 24/85 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 2/86 | 6. gyógyítás: | 1/60 (+12%) |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 7/84 | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 24/24 (+75%) | 11. taumaturgia: | 52/25 (+44%) | 12. szerencsejáték: | 4/71 (+12%) |
13. versengés: | 17/36 (+36%) | 14. zene: | 1/72 (+12%) | 15. szörnyismeret: | 24/43 (+37%) |
16. pszi: | 17/21 (+4%) | 17. zárnyitás: | 5/21 | 18. vadászat: | 4/19 (+12%) |
19. vitalitás: | 4/13 (+6%) | 20. bányászat: | 19/22 (+12%) | 21. testépítés: | 15/26 |
22. úszás: | 1/0 | 23. főzés: | 8/73 (+12%) | 24. csapatmunka: | 2/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
mentális pajzs (#72) | láthatatlanság (#76) | varázspáncél (#156) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
villámcsapás (#50) | >> | Dögvész (#7495) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Dögvész (#7495) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt tigris (#766) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 609 (limit: 1165), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45580. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
az ősmágus botja (415) |
az ősmágus köpenye (416) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2308 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
5 | kerek kő (#19) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | spiritusz (#170) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 85 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 12 | angyalok gyűrűje (#529) | 20 | bomló esszencia (#2367) | |||
5 | bordacsont (#16) | 2 | éjurna (#2368) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 5 | lidércesszencia (#1074) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | vasérc (#152) | |||
5 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortex talizmán (#812) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
87 | |
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|