Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 21. 8h:55' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrlajhár testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kf 164 | kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
fgy 55 40 1 | felt. gyógyítás 55 40 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megütöd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
kt 189 2 | elkészíted a 189. tárgyat (2 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak purifikátor trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [138,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [139,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy Métely. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Métely farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Métely testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Métely szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [137,25] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot.
(Továbbmész...) [138,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [137,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
kt 138 3 | elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot) |
kt 188 3 | elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot) |
kt 249 3 | elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot) |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 227 120 27 | t. energia kisütése: 227 120 27 |
[120,27] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY) Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd. Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY) Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
Erő: | 17 (22) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 22 (24) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 297/169 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (26) | Varázspont: | 242/2 | Pénz: | 1338 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 63/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 18/75 (+16%) | vágófegyverek: | 11/24 (+8%) |
ütőfegyverek: | 7/97 (+12%) | lőfegyverek: | 8/8 (+5%) | dobófegyverek: | 19/38 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/90 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 13/21 (+12%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 7/87 | 5. csapdakészítés: | 11/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/96 (-100%) |
7. gyógyítás: | 19/94 | 8. titkosírás: | 3/35 | 9. felderítés: | 7/74 (+41%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 11/31 (+11%) | 12. taumaturgia: | 13/78 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 1/4 | 14. versengés: | 5/27 | 15. zene: | 3/1 |
16. szörnyismeret: | 8/34 (+22%) | 17. pszi: | 11/70 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/17 | 20. bányászat: | 14/29 (+17%) | 21. főzés: | 7/98 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | 13. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | |
izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
Összsúly: 85.59 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
5 | madártoll (#112) | 8 | pirkit (#153) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | 4 | vasérc (#152) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 4 | tinta (#101) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) |