Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 28. 9h:06' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 7 23 7 | t. energia kisütése: 7 23 7 |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
h 1602 56 20 | használod az 1602. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
ve 150 10 | megveszed a 150. tárgyat 10 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ek 402 102 101 | t. energia kisütése: 402 102 101 |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megérinted a vércápa farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal meghorzsolod a vércápa farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal kicsit megsebzed a vércápa bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal megbököd a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megbököd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Szigonnyal épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal megbököd a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 8.]
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 405/149 | Jellem: | jó (303) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 535/88 | Pénz: | 2544 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 139/209 | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3 (+1) | ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | 22 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 22 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 30 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 12 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 14 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 13 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 15 | 12. taumaturgia: | 25 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 5 (+1) | 15. harcművészetek: | 13 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 16 | 18. pszi: | 20 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 5 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 8 | 23. úszás: | 8 | 24. főzés: | 9 |
25. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (68,10) | bűvölés (#20) (304,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | lángcsóva (#31) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
villámcsapás (#50) | >> | láplidérc (#352) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
villámcsapás (#50) | >> | Jerome (#956) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három szutykos remák, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 2) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | drótszőr (#37) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 3 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1103 | arany (#50) | 13 | spiritusz (#170) |