120. forduló, 122. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 29. 9h:03'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,28] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

be 25 bemész a 25. titkos labirintusba
Ahogy feltárul előtted a lejárat, erős, hideg szél csap az arcodba. Vajon van még egyéb szellőzése is ennek az innét igen nehezen elérhető járatnak? A járatban sötétség van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a lépcsőn. A távolból orgonaszó hangzik fel. A falon egy feliratot látsz: "Eh, eh, eh. Ez lesz a sírod, szerencsétlen. A csapdáim elemésztenek. Istenem vár rád!" Thirgaon, Leah főpapja. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Belesel a 3. pontnál levő alkóvba. [3. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bekukkantasz a 4. fülkébe. [4. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Odalépsz az 5. beugróhoz. Ez egy díszes, fából készített imafülke. [5. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 1 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Megvizsgálod a 6. pontnál levő alkóvot. [6. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 9 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ezután belépsz az északi folyosó mélyén megbúvó imafülkébe. [7. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Körülnézel a 8. pontnál, de semmi különöset nem találsz. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy belépsz a nyugati szárny keleti alkóvjába, egy nagy és díszes emelvényt pillantasz meg egy függöny mögött. [9. PONT] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 18 arany, 1 rézkulcs, 2 dözmöng szív, 1 ezüst karkötő (ld. enc.) és 9 sünmedve tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A nyugati szárny nyugati alkóvját is ellenőrzöd. [10. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 11 1 mozogsz 11 1
Kíváncsiságod a 11. pont imafülkéjéhez vezet. [11. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszatérsz a kereszt-kamra kijáratához, és elhagyod a mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 999 554 felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal
Ok, FLH 999 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[48,27] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [48,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [49,26] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[49,27] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült evaporőr. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [50,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy óriás patkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
[51,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sünmedve. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sünmedve fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [52,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 81.]

m 8 mozogsz északra
[52,26] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy legyengült proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 69.]

d 123 2 eldobod a 123. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a woor-antilop. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 121. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 23 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 211/211 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: -1
Szerencse: 17 Varázspont: 80/39 Pénz: 497 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 773 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 076 TP-t kaptál. Jelenleg 55 698 TP-d van. A következő szinthez még 19 302 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, dombi yeti, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 (+1) ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,26 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 3 11. versengés: 1 12. zene: 4
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 4 15. vadászat: 8
16. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 83.20 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 göcsörtös bunkó (#123) 3 spiritusz (#170) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüst karkötő (#158) 7 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75) 14 sünmedve tüske (#14)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53
25
26
27
28
29
(47,28) a 25. labirintus bejárata
(48,26) vérszomjas csüldő (#114), Fairlight oltár
(48,27) gumifa (#38), 22. jellempróba, oltár, sóhajtó dorony (#112)
(49,26) törpemammut (#115), 10. jellempróba
(49,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, csontlepke (#746)
(50,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, óriás patkány (#42)
(50,27) evaporőr (#69), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(51,26) tavacska
(51,27) sünmedve (#33)
(52,26) proteinfecske (#139), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, Tharr oltár, csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek