Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 28. 12h:16' EZ A 12. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 13. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat legkorábban a 13. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5816 SZÁMLA : XXXX |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner útonálló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-2] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy útonálló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
ve 34 | megveszed a 34. tárgyat |
be 541 | bemész az 541. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
jégkristály (#593) 40 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, |
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, |
fenőkő (#1618) 300 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
lapockacsont (#33) 4 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db áron. |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 40 | megveszed a 40. tárgyat |
ve 75 | megveszed a 75. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 22 15 | elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot) |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó bal karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-6] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített fabontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis pókvadász trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes fabontó szójer trófeát. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-7] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy technokolin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb. Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 109/28 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | lőfegyverek: | 4 |
41,94 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 6 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. harcművészetek: | 4 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkés (#6) | ||
2 | szögletes kő (#17) | 11 | tüske (#22) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | dözmöng szív (#122) | |||
12 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 22.76 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
38 | arany (#50) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fabontó (#106) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | rézkulcs (#75) | 11 | tüske (#22) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
-8 | |
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|