11. forduló, 13. forduló, Kalythmos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 10. 12h:10'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4669
SZÁMLA : XXXX

KALYTHMOS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,5] koordinátán.

se 7 segítesz: 7
Figyelmeztető kiáltásodra a manógyerekek ijedten megfordulnak, pont akkor, amikor a bolhakutya előugrik a bozótból. Két védtelen, apró manógyermek egészen más, mint egy harcban jártas felnőtt, amilyen Te vagy - a bolhakutya farkát behúzva lelécel, könnyebb préda után kutatva. A manógyerekek gyorsan elszaladnak. Megmentetted őket! (+2 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 175.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Iszonyatos a hangzavar itt. Az odakint forgó szélkerekek egy őrlő eszközt mozgatnak. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 aranyló ugarhéjat (ld. enc.), 7 szögletes követ, 6 botot, 1 súlyzót (ld. enc.), 1 acélpengőkét (ld. enc.), 2 álomport (ld. enc.). Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 7 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat
Elrakod a bunkósbotot, majd a jobb kezedbe veszed a kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[22,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rambó bogár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rambó bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [23,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy remetelak (515. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 130.]

be 515 bemész az 515. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Komoly rábeszélés után a remete mégiscsak előmerészkedik. Látod, szakadt rongyokat visel, ápolatlan a külseje, fürdőt, borotvát már évek óta nem látott. Mesélsz neki a világ dolgairól, de úgy látszik, a remetét ezek a dolgok nem igazán érdeklik. A beszélgetésből azonban kiderül, hogy már más vándorok is jártak erre, és néha hírekkel traktálták a szerencsétlen fickót. Próbálsz valami használhatót kihúzni a remetéből. Megtudod, hogy a legtöbbek szerint két nagyon egyszerűen beszerezhető alapanyagból, botból és kőkésből rengeteg dolgot lehet csinálni, ezért érdemes mindig magadnál hordani ezekből. Megköszönöd a szerény segítséget. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[24,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kavadu! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kavadu bal szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A kavadu belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kavadu testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szárnyas gömböc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 szögletes kő. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [23,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tigroszlán. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tigroszlán jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy démontetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 65.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[22,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy csontlepke. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Nem találtad el! A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,5] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rambó bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a rambó bogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a rambó bogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 25.]

se 4 segítesz: 4
Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni. [8 pontot használtál fel, van még 17.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

gyk 7 30 gyakorolsz a 7. tárggyal 17 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [17 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Némi gyakorlást végeztél még elalvás előtt, és most már bizonyos vagy benne, hogy képes lennél a gyors fegyvercserére akár közvetlenül harc előtt is. (ld. enc.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. (Eldobott tárgyak: 1 súlyzó.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 151 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)
Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában...

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY)
A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene.

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS
Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb.
Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra.

KARAKTERLAP

Kalythmos, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 12. fordulód.

Erő: 10 Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 160 cm
IQ: 13 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 50 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 11 Életpont: 80/60 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 3 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 38 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 TP-t kaptál. Jelenleg 452 TP-d van. A következő szinthez még 48 TP szükséges. Trófeád: kőszáli disznó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5

22,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 30

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1370 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. gyógyítás: 6
4. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
7 bot (#4) 2 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
1 * fúvócső (#20) 16 kerek kő (#19) 1 * kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
9 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 8 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 * vizestömlő (#3) [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 kavadu lebeny (#24)
2 mákrózsa virág (#56) 2 ormánygőte csont (#21) 1 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 51.42 kg Megterheltség: 171%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
6 bot (#4) 1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
8 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

20 21 22 23 24 25
2
3
4
5
6
(22,3) démontetű (#15), gumifa (#38), oltár
(22,4) rambó bogár (#14), oltár, csontlepke (#746)
(22,5) rambó bogár (#14), gumifa (#38), 4. jellempróba
(23,3) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tigroszlán (#43)
(23,5) surranó kígyó (#30), remetelak (#515)
(24,4) kavadu (#19), mély kút (#93), oltár, 30. jellempróba, szárnyas gömböc (#12)

Üzenet küldése a karakternek