118. forduló, 120. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 3. 9h:09'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

PSZI PONTY KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,49] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a holle anyó (ld. enc.), a Thargodan csontváz (ld. enc.) és a smaragd sárkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát (ld. enc.), cru formázó mintát (ld. enc.) és réz papi karkötőt (ld. enc.). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rinóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+94 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 741. hetének nyerőszámai: 24, 19, 10. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy arató csattanat nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 282.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[109,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Páncélod 7 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar bajnok trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt quwarg trófeát. 1410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [110,48] Síkság, továbbra is csak síkság.

Találsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 7 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [111,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy mákrózsa bokrot.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [113,47] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szürke rinocérosz közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[115,46] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

(Továbbmész...) [116,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Észreveszel egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy élőholt sullár feltrancsírozása a feladat.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt sullár nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A szörny túlélte a csatát! Micsoda szégyen. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlkulgárcérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy agyagelementál legyőzése.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál jobb karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 2 életpontot. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A szörny túlélte a csatát! Micsoda szégyen. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy autentikus vámpír feltrancsírozása a feladat. Itt bizony esélytelen vagy! - Vesztettem - ismered be a kalandmesternek. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[117,46] A síkságot ritka erdő váltja fel. Találsz egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. Vashegyű lándzsával eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [118,46] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy lila brekk, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, harcsabajszos elf férfival. Sheran főpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Lélekmérleg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Dalamar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 118.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 105 220 leírod a 4114. kalandozónak a 105. szörnyet a 220. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) háló-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 107 221 leírod a 4114. kalandozónak a 107. szörnyet a 221. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fekete griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 109 89 leírod a 4114. kalandozónak a 109. szörnyet a 89. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőkorszaki szaki. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 120 94 leírod a 4114. kalandozónak a 120. szörnyet a 94. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bibircsók-óriás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 121 97 leírod a 4114. kalandozónak a 121. szörnyet a 97. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy homokféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 125 98 leírod a 4114. kalandozónak a 125. szörnyet a 98. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4114 126 99 leírod a 4114. kalandozónak a 126. szörnyet a 99. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4153 256 956 leírod a 4153. kalandozónak a 256. szörnyet a 956. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4153 262 1115 leírod a 4153. kalandozónak a 262. szörnyet az 1115. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zsoldoskatona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4153 264 1116 leírod a 4153. kalandozónak a 264. szörnyet az 1116. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy páncélos lovag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. zafírját. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4153 265 1206 leírod a 4153. kalandozónak a 265. szörnyet az 1206. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harci mágus. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 4153 273 1207 leírod a 4153. kalandozónak a 273. szörnyet az 1207. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Főmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

* 2. BP: TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] A befejezéshez még 592 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 15.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 5, 15.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY)
Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt.

THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)
Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked!

SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.]

CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni.

RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 292/218 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 390/0 Pénz: 942 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 167/183 EFejl: 23
Eddig összesen 488 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3330 TP-t kaptál. Jelenleg 176970 TP-d van. A következő szinthez még 3030 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dehidrátor, quwarg harcos. A 115. fordulódban 6397 arany került a bankszámládra. 6524 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 17 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. teológia: 7 11. taumaturgia: 26 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 7 14. szörnyismeret: 17 15. pszi: 19
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> rücskös gigaféreg (#7039)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 huhogó bibe (#332)
1 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(109,49) élőholt quwarg (#202), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(110,48) mély kút (#93), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(111,47) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(112,47) Elenios rúnaköve, oltár
(113,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba, oltár, piromenyétek (#99), karmos tankány (#137)
(114,47) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,46) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve
(116,45) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), élőholt sullár (#216), agyagelementál (#203)
(117,46) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), karmazsin huhogó (#185)
(118,46) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720), Dalamar (3472. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek