Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 7. 12h:24' EZ A 283. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 284. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4523 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
a 135 3395 5 | átadod a 135. tárgyat a 3395. kalandozónak (5 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,-60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [95,-60] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó berzerker. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
kt 176 10 | elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot) |
flh 10 176 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 176. tárggyal |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-62] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy khór darázs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs jobb középső lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a khór darázs bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [98,-63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [100,-63] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [101,-63] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.
m 1 | mozogsz északkeletre |
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
* 1. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: szk 99 0 0 | keresed a 99. szörnyet |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY) A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
SMARAGD KULCS (241. TÁRGY) Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY) Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 267/202 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 136/41 | Pénz: | 1441 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 9/13 (+7%) | ütőfegyverek: | 13/32 (+21%) |
lőfegyverek: | 16/35 | dobófegyverek: | 2/89 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 .); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
102,51 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/53 | 2. nyomkövetés: | 25/0 (+33%) | 3. mászás: | 9/23 |
4. csapdakészítés: | 11/80 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/4 | 6. gyógyítás: | 14/60 (+44%) |
7. titkosírás: | 2/21 | 8. felderítés: | 4/53 | 9. szörnyidomítás: | 6/42 |
10. teológia: | 7/85 (+19%) | 11. zene: | 3/54 | 12. szörnyismeret: | 7/20 |
13. zárnyitás: | 1/12 | 14. vadászat: | 6/32 | 15. bányászat: | 18/6 (+33%) |
16. csapatmunka: | 1/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 72 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | * | lánckesztyű (#230) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |
10 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vaskard (#2084) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 4 | aranypikkely (#415) | 2 | ásó (#34) | |||
4 | bronzkulcs (#76) | 4 | csontkulcs (#74) | 4 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 7 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 1 | + | piranha zsákvédő (#337) | ||
5 | rézkulcs (#75) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
3 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 43] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | |||
2 | álompor (#396) | 2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
27 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | grifftojás (#179) | 5 | gyöngymangó (#135) | 3 | ilkin érc (#232) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 5 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 62 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 7 | rézdarab (#70) | 8 | sallank karom (#128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 61.06 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 10 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) | 20 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | rézdarab (#70) | 10 | vashegyű nyíl (#176) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
-65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|