118. forduló, 120. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 24. 15h:17'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Találkozol egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfivel. Bőre bronzként csillog. Szétfagyott teste csak nagyon lassabban mozog körülbelül, mint egy lila brekk varázslótoronnyal a hátán! Ő Krontel! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

flh 3 343 felt. lőfegyver haszn. 3 a 343. tárggyal
Ok, FLH 3 343 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ek 35 3 t. energia kisütése: 35 3
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 30 varázspontot. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 254.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ek 7 15 5 t. energia kisütése: 7 15 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 249.]

lm 11 12 mozogsz 11 12
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 322 1 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 11 8 1 mozogsz 11 8 1
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-123 varázspont).
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [20 pontot használtál fel, van még 204.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[125,50] Fák, mindenütt csak fák. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord bal oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy templomot. Chara-din híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 170.]

jlk 1231 jelszó kimondása 1231
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 157 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1 12
13 21 11
22 20
2 28
14 29 27 10
34
38
30
3 40 39 26 19
15 23 35 37 33
9
36
31 32 25
4
16
24 18 8
17
5
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
40: kijárat

Ez az 59. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,48] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Storm előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös hajú, csillogó szemű elf férfi táborát. Leah tanítványa. Egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[24 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[131,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Reywind. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! "

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Árny Vadásszal. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [133,45] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 kerek kő. Elteszed. [24 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 116.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 28.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 19 Életpont: 251/188 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 643/0 Pénz: 1908 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 35/5 EFejl: 24
Eddig összesen 562 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3651 TP-t kaptál. Jelenleg 90762 TP-d van. A következő szinthez még 29238 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, pókkirálynő, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/54 szúrófegyverek: 23/24 (+5%) vágófegyverek: 7/14
ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 8/37

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/89 (+10%) 2. nyomkövetés: 39/77 (+36%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 7/28 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/4 (+5%) 6. gyógyítás: 30/47
7. titkosírás: 5/2 (+20%) 8. felderítés: 3/86 9. szörnyidomítás: 1/99
10. teológia: 9/0 (+31%) 11. taumaturgia: 35/17 (+7%) 12. versengés: 9/11 (+8%)
13. harcművészetek: 8/40 14. szörnyismeret: 9/26 15. zárnyitás: 7/24 (-100%)
16. vadászat: 9/55 17. bányászat: 4/70 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 nyílvessző (#108)
21 rézgolyó (#343) 1 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 1 kerek kő (#19) 2 lajhár csont (#236)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) a 73. labirintus bejárata, csontváz (#48)
(125,50) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), trikornis (#104), lajhárlord (#757)
(126,49) Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(127,49) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 30. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, tetemember (#123)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(129,47) ryuku ostromteknős (#362), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720)
(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, egy elf férfi
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), Reywind (5073. kalandozó)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), Árny Vadász (2837. kalandozó)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek