Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 24. 15h:17' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
flh 3 343 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 343. tárggyal |
ek 35 3 | t. energia kisütése: 35 3 |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 7 15 5 | t. energia kisütése: 7 15 5 |
lm 11 12 | mozogsz 11 12 |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
kf 322 1 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe |
flh 997 323 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 11 8 1 | mozogsz 11 8 1 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fku | felt. kutatás |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord bal oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [126,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy templomot. Chara-din híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
jlk 1231 | jelszó kimondása 1231 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 40: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 165.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ran'Amart Morgurth orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! "
(Továbbmész...) [133,45] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 18 (24) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 97/97 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 251/188 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (23) | Varázspont: | 643/0 | Pénz: | 1908 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 35/5 | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/54 | szúrófegyverek: | 23/24 (+5%) | vágófegyverek: | 7/14 |
ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 8/37 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 39/77 (+36%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 7/28 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/4 (+5%) | 6. gyógyítás: | 30/47 |
7. titkosírás: | 5/2 (+20%) | 8. felderítés: | 3/86 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 9/0 (+31%) | 11. taumaturgia: | 35/17 (+7%) | 12. versengés: | 9/11 (+8%) |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 9/26 | 15. zárnyitás: | 7/24 (-100%) |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 4/70 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | villámmágia (#227) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
21 | rézgolyó (#343) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kerek kő (#19) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
5 | ugh méreg (#166) |