Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 7. 15h:09' EZ A 121. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 122. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3797 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 673 615 | kézbeveszed/felveszed a 673. tárgyat a 615. tárggyal |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
hu 72 315 308 | hulladék: 72 315 308 |
hu 239 99 21 | hulladék: 239 99 21 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 500 128 78 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (128 darabot) |
bb 152 135 677 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (135 darabot) |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar iszákos bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 74, gyógyulás: 51, összesen: -23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 10, összesen: -1 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 14 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 89 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 29, gyógyulás: 12, összesen: -17 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 18, összesen: -4 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 42, gyógyulás: 26, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kicsit megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sebesült csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 50, gyógyulás: 14, összesen: -36 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 53, gyógyulás: 20, összesen: -33 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 47, gyógyulás: 18, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Nitmák pengével megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 25, gyógyulás: 18, összesen: -7 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Nitmák pengével végigvagdosod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 95, gyógyulás: 38, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [200,115] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [200,113] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy tűzbokrot. Látsz egy tímárkunyhót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy fekete kaktuszt. Látsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített vark. kardtáncos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 24, gyógyulás: 17, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 17, gyógyulás: 17, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Nitmák pengével megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 23, gyógyulás: 20, összesen: -3 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 46, gyógyulás: 13, összesen: -33 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-5 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fókuszpengével végigvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Nitmák pengével megkarcolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 90 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 142, gyógyulás: 56, összesen: -86 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Nitmák pengével megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 127, gyógyulás: 61, összesen: -66 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
le 673 615 | leveszed/lerakod a 673. tárgyat a 615. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 24 (25) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 388/404 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 501/0 | Pénz: | 5595 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 137/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/55 | ökölvívás: | 4/39 | szúrófegyverek: | 2/28 |
vágófegyverek: | 31/28 (+28%) | ütőfegyverek: | 1/24 | dobófegyverek: | 27/60 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << orgyilkos tőr (#225) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/31 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 36/65 (+41%) | 3. mászás: | 4/39 |
4. csapdakészítés: | 9/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 7/96 (+3%) |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 20/51 (+57%) | 9. teológia: | 29/23 |
10. taumaturgia: | 31/42 (+18%) | 11. szerencsejáték: | 3/28 | 12. versengés: | 10/87 |
13. zene: | 1/43 | 14. szörnyismeret: | 14/92 (+20%) | 15. pszi: | 19/24 (+35%) |
16. vadászat: | 2/7 | 17. úszás: | 7/49 | 18. főzés: | 10/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
kentaurusz (#762) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt quwarg (#202) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg harcos (#201) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | 20. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 21 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 76 | gyöngymangó (#135) | 4 | optiri agysisak (#315) | |||
7 | ormánygőte csont (#21) | 11 | pular kristály (#239) | 1 | rézsisak (#72) | |||
10 | szulfagor agyar (#677) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 25 | vasérc (#152) | |||
39 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
484 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 7 | manakristály (#500) | |||
1 | mászókarom (#78) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vasvért (#164) |