Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 8. 9h:42' EZ A 131. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD 132. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
fog 92 219 | elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [91,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [91,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [89,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [89,52] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [89,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [88,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az uzbány bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
id 92 50 | idomítod a 92. szörnyet 50 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
ZAN INDUKÁTOR (288. ÉPÍTMÉNY) A Zan alkalmas építésre és rombolásra is, attól függően, hogy milyen kezekbe kerül. A Zan Indukátor kifejezetten az utóbbi felhasználási területre sorolható. Ez egy hatalmas, kőből épített toronyszerű konstrukció, különböző helyiségekkel az indukció megindításához szükséges varázskonstruktok számára. Az építkezés megkezdésekor szükséges, hogy a birtokodban legyen egy Zan, és hogy dombon, síkságon vagy bozóton álljál. Maga az építkezés az ÉP 288 <TVP> paranccsal történik, és minden 40 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 39 TVP-ért a munka semmit sem halad). A Zan Indukátor elkészítése embert próbáló feladat, teljes felépítéséhez 10000 TVP-t kell elkölteni. A Zan Indukátor elkészültekor a Zan birtokosának az adott mezőn ki kell adnia a H <zan sorszáma> 288 parancsot, 100 TVP-ért. Ekkor az Indukátor felső, nyitott részében egy hatalmas energiatároló gömb feszül ki, és egyúttal elhelyezésre kerülnek a szükséges varázskonstruktok (anyagtalan, de funkcionális energiakoncentrátumok) is. Ez a folyamat az "Indukálás", amely a Zan használójától minimum 35-ös taumaturgia szakértelmet és 300 varázspontot igényel. A lelki sokkot 80 pszi pont elköltése ellensúlyozza. Az energiatároló gömb kifeszítésétől kezdve a gömb szabadon tölthető az Induktor Töltés varázslattal, maximum 100 töltetig. A feltöltött gömböt a Zan birtokosa tetszés szerint kisütheti, bármilyen távolságból, a varázslatnál leírt módon. A megkötés csak annyi, hogy a tűzoszlopnak az Indukátor 60 mérföld sugarú körzetében kell lennie. A célmező minden esetben teljesen kiégett területté válik, minden épület, szörny, kalandozó és növény megsemmisül. Ha a varázslat használója a tűzoszlop továbbmozgatásával próbálkozik, 3 mérföldenként 5% esélye van, hogy a lángoszlop kikerül az irányítása alól, és ennek következményei beláthatatlanok. [Megjegyzés: a Zan Indukátort bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 288 <TVP> paranccsal. Függetlenül a felszerelésedtől, annyi TVP-nyit fogsz rombolni, amennyit paraméternek megadtál. Minden 40 TVP-nyi rombolásnak van jelentősége, tehát 39 TVP-nyi rombolás semmit se számít. A ZIP mellett a hagyományos RM-et is használhatják, akik ismerik. A Zan Indukátor az Indukció végrehajtásától kezdődően hagyományos módon nem rombolható. Esetleg KT tagoknak érdemes egy Indukált torony energiamezőjét egy EK 10 288 paranccsal megtapogatni.] |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 262/174 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 82/2 | Pénz: | 240 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/2 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/56 (+8%) | szúrófegyverek: | 9/20 (+4%) | vágófegyverek: | 5/53 (+7%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | 10/53 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/1 | 2. nyomkövetés: | 17/57 (+24%) | 3. mászás: | 6/69 (+24%) |
4. csapdakészítés: | 9/73 (+22%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 50/31 (+15%) |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 5/0 | 9. szörnyidomítás: | 2/39 (+45%) |
10. teológia: | 4/45 (+10%) | 11. taumaturgia: | 1/95 (+17%) | 12. harcművészetek: | 23/0 |
13. zene: | 2/70 | 14. szörnyismeret: | 12/8 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/5 |
16. vadászat: | 11/95 | 17. bányászat: | 5/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
Összsúly: 69.54 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | zöld üveg (#82) |